Τρίτη 7 Αυγούστου 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... και οι δυνατότητες

Πληροφορούμαστε επίσης ότι στους διαγωνισμούς του 2004 και 2005 το ΑΠΘ κατέλαβε δεύτερες και τρίτες θέσεις. Γεγονός που δείχνει τις τεράστιες δυνατότητες της δημόσιας εκπαίδευσης και αυτός είναι ακόμη ένας λόγος που δε θα έπρεπε οι φοιτητές να χειραγωγούνται ιδεολογικά - και μέσω τέτοιων συμμετοχών - προς όφελος του κεφαλαίου.

Χαρακτηριστικό αυτών των δυνατοτήτων είναι το ότι η ελληνική αποστολή θα συμμετάσχει με την εφαρμογή Noesis «που έχει ως στόχο να υποβοηθήσει την εκπαιδευτική διαδικασία σε παιδιά με διαταραχές από το φάσμα του αυτισμού». «Για το σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί ένα πρότυπο εκπαιδευτικό εργαλείο το οποίο, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε παιδιού, προσαρμόζει την εκπαιδευτική διαδικασία, αντίστοιχα». Με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, το παιδί «είτε εκπαιδεύεται είτε παίζει στον ιδιωτικό του χώρο γίνεται η καταγραφή του στρες, μέσω ασύρματης ζεύξης, χωρίς αυτό να ενοχλείται».

Δεν είναι κρίμα να παραδοθεί αυτή η γνώση - διότι ουσιαστικά περί αυτού πρόκειται - στα αφεντικά της κάθε «Microsoft», αντί το κράτος να στηρίξει την προώθηση της έρευνας και τη δωρεάν εφαρμογή της στην καθημερινότητα και την υγεία του λαού;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ