Παρασκευή 18 Γενάρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΡΙΟ - ΑΝΤΙΡΡΙΟ
Διόδια όσο ένα ... μεροκάματο!

Να καταργηθούν τα χαράτσια σε όλους τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, ζήτησε ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος, κατά τη διάρκεια συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή

Eurokinissi

Την προκλητική αύξηση των διοδίων στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, τη στιγμή μάλιστα που τα κέρδη της εταιρείας η οποία τη διαχειρίζεται αυξάνονται συνεχώς, κατήγγειλε χτες στη Βουλή με Επίκαιρη Ερώτηση ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Καραθανασόπουλος, ζητώντας την πλήρη κατάργηση όλων των διοδίων σε όλους τους δρόμους.

Απαντώντας ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θ. Ξανθόπουλος είπε ότι με βάση τη σύμβαση που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ η εταιρεία δικαιούται κάθε χρόνο να αυξάνει τα διόδια στη γέφυρα με βάση έναν «προκαθορισμένο τύπο» και τον πληθωρισμό. Το μόνο που κάνει η κυβέρνηση είναι να ελέγχει εάν οι υπολογισμοί της εταιρείας είναι βασισμένοι σε σωστά στοιχεία!

Ισχυρίστηκε δε ότι με βάση τις νέες συμβάσεις που υπέγραψε η σημερινή κυβέρνηση για την κατασκευή δρόμων υποχρεούνται οι ιδιώτες που εκμεταλλεύονται κερδοφόρους δρόμους, ένα μέρος των ακαθάριστων εσόδων τους να το δίνουν στο δημόσιο και είπε ότι μόνο στον άξονα Κορίνθου - Τσακώνας το δημόσιο θα εισπράξει σε 25 χρόνια 9,3 δισ. ευρώ.

Κατά μία τραγική συγκυρία η Ερώτηση συζητείται στη σκιά του θανάτου έξι συνανθρώπων μας στην οδό Κορίνθου - Πατρών, τόνισε στην παρέμβασή του ο Ν. Καραθανασόπουλος, και υπογράμμισε: «Από τη μία συζητάμε για αυξήσεις στα διόδια της γέφυρας του Ρίου - Αντιρρίου και από την άλλη μεριά θρηνούμε δεκάδες νεκρούς σταθερά και μόνιμα και μάλιστα σε οδικούς άξονες που συνδέουν το συγκεκριμένο έργο». Η ιεράρχηση που κάνουν οι κυβερνώντες, είπε, βάζει σε πρώτο πλάνο την κερδοφορία του κεφαλαίου και σε δεύτερο επίπεδο την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.

Είναι προκλητικό, είπε, έργα που χρηματοδοτεί αδρά ο ελληνικός λαός για την κατασκευή τους να καλείται εκ νέου να τα πληρώνει μέσω των πανάκριβων διοδίων που υπάρχουν. Ο βουλευτής κατήγγειλε ότι πλέον το πήγαινε-έλα στη γέφυρα κοστίζει 22,4 ευρώ, όσο είναι το κατώτατο μεροκάματο, και με τις νέες συμβάσεις που υπέγραψε η σημερινή κυβέρνηση για άλλους δρόμους θα συνεχίζεται η αφαίμαξη της ελληνικής οικογένειας.

«Ηρθε η ώρα να καταργηθούν τα διόδια, να καταγγελθεί η σύμβαση της γέφυρας, καθώς και όλες οι άλλες συμβάσεις που ιδιωτικοποιούν τα μεγάλα έργα υποδομής».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ