Πέμπτη 9 Απρίλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Παγίδα οι αυξήσεις στο κόμιστρο

Προτάσεις της Παράταξης για την ουσιαστική στήριξη των αυτοαπασχολούμενων στα ταξί

Τις υπέρογκες ανατιμήσεις στα κόμιστρα των ταξί καταγγέλλει, με ανακοίνωσή της, η Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία (ΕΠΣ), σημειώνοντας ότι οι αυξήσεις στα κόμιστρα σε μια περίοδο που δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι έχουν χάσει τη δουλειά τους και αρκετές χιλιάδες ακόμα έχουν υποστεί δραστική μείωση των αποδοχών τους, θα έχει αρνητικές επιπτώσεις και για τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί.

Οι εκπρόσωποι της ΕΠΣ καταγγέλλουν, ταυτόχρονα, την «εν κρυπτώ συνδιαλλαγή» κυβέρνησης και προεδρείου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), ερήμην των υπολοίπων μελών του ΔΣ του Συνδικάτου.

Τα στελέχη της ΕΠΣ καλούν τους συναδέλφους τους να αναρωτηθούν, γιατί σε περίοδο οικονομικής κρίσης, κυβέρνηση και προεδρείο του ΣΑΤΑ, σε αγαστή συνεργασία, συμφώνησαν στην αύξηση 100% του κομίστρου ανά χιλιόμετρο, ισχυριζόμενοι ότι έτσι θα βγει ο κλάδος από την κρίση. Οπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της Παράταξης, καθημερινά το εισόδημα των αυτοκινητιστών ταξί συρρικνώνεται και το άμεσο μέλλον δε φαντάζει ρόδινο.

Κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση ισχυρίζονται ότι για την κατάσταση αυτή «φταίει» η εισαγόμενη κρίση. Κρίση βέβαια που οφείλεται στη γιγάντωση των μονοπωλίων, τα οποία άρπαξαν μεγάλο κομμάτι του κοινωνικού πλούτου και σήμερα δεν μπορούν να επενδύσουν τα συσσωρευμένα κέρδη τους, δεν μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους στα λαϊκά στρώματα. «Οι αυξήσεις 100% στα κόμιστρα και τα άλλα μέτρα που εξαγγέλθηκαν, έχουν ως στόχο τη μείωση του επιβατικού κοινού, το οποίο δε θα μπορεί να αγοράσει τις υπηρεσίες ταξί. Η πτώση της επιβατικής κίνησης, σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους λειτουργίας που συνεπάγεται η χρήση του GPS (καθώς αυτό θα χρησιμοποιείται για την έκδοση αποδείξεων) και την αύξηση της φορολογίας, θα έχουν ως επακόλουθο το ξεκλήρισμα των επαγγελματιών αυτοκινητιστών ταξί. Απώτερος στόχος της κυβέρνησης με τα μέτρα που εξήγγειλε είναι η μείωση του αριθμού των ταξί και η ίδρυση 3 - 4 ανωνύμων εταιρειών, ώστε τα ταξί να περάσουν σε λίγα χέρια. Και αυτός ο σχεδιασμός δε χωρά τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί».

Πλαίσιο αγώνα

Η ΕΠΣ καλεί τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί να αντιτάξουν «Αγωνιστικό Μέτωπο», για να μην περάσουν τα σχέδια κυβέρνησης - προεδρείου ΣΑΤΑ και να στηρίξουν με όλες τους τις δυνάμεις τις αποφάσεις της Επιτροπής Αγώνα, απαιτώντας:

  • Αφορολόγητο καύσιμο.
  • Μείωση στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων και όχι αύξηση που έχει υπογράψει η κυβέρνηση και στηρίζει η πλειοψηφία του ΣΑΤΑ.
  • Κατάργηση του ΦΠΑ τεκμαρτό και στα είδη λαϊκής κατανάλωσης.
  • Καμιά αύξηση στον ΟΑΕΕ. Παράλληλα μείωση 10% και 2/3 κρατική επιχορήγηση.
  • Ρύθμιση των χρεών των ασφαλισμένων, με μακροχρόνιες δόσεις, όσο διαρκεί η κρίση και χωρίς προσαυξήσεις.
  • Αύξηση των συντάξεων κατά 10%, με κατώτερη σύνταξη στα 1.150 ευρώ.
  • Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους.
  • Κατάργηση του απαράδεκτου καθεστώτος της «διαδοχικής» ασφάλισης, έτσι όπως εφαρμόζεται σήμερα.

Τα στελέχη της ΕΠΣ καλούν τους συναδέλφους τους σε αγώνα για να μην περάσουν τα μέτρα κυβέρνησης - ΣΑΤΑ, που είναι «θηλιά στο λαιμό» του κλάδου. Παράλληλα, τους καλούν να πάρουν μαζικά μέρος στη γενική συνέλευση του Συνδικάτου, που έχει οριστεί για την ερχόμενη Δευτέρα, στις 4 μ.μ., στο θέατρο «Περοκέ», καθώς και να ενισχύσουν με την ψήφο τους την παράταξη στις επικείμενες εκλογές του ΣΑΤΑ (8 - 9 και 10 Μάη 2009).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ