Το περιστατικό που ακολουθεί το αφιερώνουμε εξαιρετικά τόσο στην κυβέρνηση που εξήγγειλε πρόσφατα την εμπορευματοποίηση - ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, όσο και στους υπόλοιπους λάτρεις των Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ):
Στην Αγγλία - την «πατρίδα» των ΣΔΙΤ - η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου αποδείχτηκε ότι ήταν όχι μόνο κακή ιδέα, αλλά και ζημιογόνος. Ειδικότερα, η ιδιωτική εταιρεία «National Express», η οποία είχε αναλάβει το σιδηροδρομικό δίκτυο που συνδέει το Λονδίνο με το Εδιμβούργο, αποχωρεί, όπως γράφτηκε στο βρετανικό Τύπο, αφήνοντας πίσω της ζημιές περίπου 20 δισεκατομμυρίων στερλινών!
Οπως δήλωσε μάλιστα ο Βρετανός υπουργός Μεταφορών, το συγκεκριμένο δίκτυο θα παραμείνει στον έλεγχο του κράτους για ένα χρόνο, προκειμένου να αποκατασταθεί η αξιοπιστία του και η οικονομική υγεία του (προφανώς αφού πληρώσει τις ζημιές - κοινώς τα «σπασμένα» - ο βρετανικός λαός. Κι ύστερα; Υστερα - όπως και πάλι δήλωσε ο Αγγλος υπουργός Μεταφορών - θα επιχειρηθεί να συναφθεί νέο συμβόλαιο με ...ιδιώτη!
Ωραία καπιταλιστική λογική: Ο λαός πληρώνει και τα έργα υποδομής και τις πανάκριβες υπηρεσίες που προσφέρουν οι ιδιωτικοποιημένες υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, αλλά και τις ενδεχόμενες ζημιές τους! Οι επιχειρηματίες ακόμη κι όταν κατορθώνουν να «φουντάρουν» τις επιχειρήσεις αυτές, αποχωρούν κερδισμένοι.
«Τα δικά μου, δικά μου και τα δικά σου, δικά μου», για να θυμηθούμε το ...δίκαιο μοίρασμα της γνωστής ιστορίας του Χότζα!