Σε οργάνωση της πάλης κατά της απελευθέρωσης των σιδηροδρόμων καλούν οι ταξικές δυνάμεις
Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στο σιδηρόδρομο λένε «Οχι» στην ιδιωτικοποίηση, στην κατάργηση δρομολογίων, στις νέες ανατιμήσεις εισιτηρίων, στη μείωση θέσεων εργασίας (μετατάξεις, μεταφορές). Λένε «Ναι» σε έναν σιδηρόδρομο λαϊκή περιουσία αποκλειστικά στην υπηρεσία του λαού.
«Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ - υπογραμμίζουν σε ανακοίνωσή τους - με το νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή, προχωράει αδίστακτη στην τελική φάση των ιδιωτικοποιήσεων, ολοκληρώνει όσα δεν είχαν προλάβει οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Η παράδοση στο μεγάλο ιδιωτικό κεφάλαιο μιας ακόμα κρατικής επιχείρησης στρατηγικού χαρακτήρα, με τεράστια περιουσία κτιρίων και οικοπέδων, που φτιάχτηκε με χρήματα του ελληνικού λαού και τη δουλειά των εργαζομένων, θα επιφέρει νέες δραματικές συνέπειες: Νέες αυξήσεις - φωτιά στα εισιτήρια, μείωση δρομολογίων, κλείσιμο δικτύων, μαρασμό και παραγωγική συρρίκνωση της περιφέρειας, σοβαρές επιπτώσεις στην ασφάλεια των συρμών, μείωση θέσεων εργασίας, καθιέρωση ελαστικών εργασιακών σχέσεων, νέες μειώσεις μισθών».
Απαντώντας στα ιδεολογήματα της κυβέρνησης και άλλων σημειώνουν: «Ολα αυτά που λένε για δήθεν "εξυγίανση" των πρώην ΔΕΚΟ και του ΟΣΕ είναι για να κοροϊδέψουν τον ελληνικό λαό και για να κρύψουν ότι η ιδιωτικοποίηση του σιδηρόδρομου εντάσσεται στη στρατηγική του κεφαλαίου και της ΕΕ, για την "απελευθέρωση" συνολικά των μεταφορών... Την ευθύνη την έχουν όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις που διαχρονικά με την πολιτική τους απαξίωσαν τον ΟΣΕ, με τελικό στόχο να τον ιδιωτικοποιήσουν. Που τον χρησιμοποίησαν για να κερδοσκοπήσουν διάφοροι μεγαλοεργολάβοι, κατασκευαστικές εταιρείες, προμηθευτικές εταιρείες τροχαίου υλικού και ανταλλακτικών, τράπεζες και δανειστές. Την κερδοσκοπία όλων αυτών - που φτάνει τα 10 δισ. ευρώ - σήμερα την ονομάζουν ελλείμματα...». Αποκαλύπτοντας τον πραγματικό ρόλο της ΠΟΣ, της ΓΣΕΕ, της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ, υπογραμμίζουν πως ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός «και σήμερα αλλά και όλα τα προηγούμενα χρόνια στηρίζει και στήριξε τις ιδιωτικοποιήσεις, την ανταγωνιστικότητα του κεφαλαίου. Εχουν τεράστιες ευθύνες γιατί με τη στάση τους αυτή καλλιεργούν αυταπάτες στους εργαζόμενους, στέκονται εμπόδιο στο ριζοσπαστισμό τους, μιλάνε υποκριτικά για έναν ΟΣΕ υπό δημόσιο έλεγχο, κρύβοντας ότι αυτό είναι αδύνατο σε συνθήκες «απελευθέρωσης» και «ανταγωνισμού».
Καλούν τέλος τους σιδηροδρομικούς να συστρατευτούν με το ΠΑΜΕ της ανυπακοής και του ταξικού αγώνα, να παλέψουν «για σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του λαού και όχι των μονοπωλίων. Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπορεί να αναπτυχθεί και να εκσυγχρονιστεί σε όλη την Ελλάδα. Μπορεί να γίνει το βασικό μέσο μεταφοράς των λαϊκών στρωμάτων και της σύνδεσης των περιοχών της χώρας μέσα από ένα πυκνό, φθηνό και αξιόπιστο δίκτυο γραμμών. Μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της περιφέρειας, της αγροτικής παραγωγής, του εμπορίου, της βιομηχανίας, του τουρισμού, της προστασίας του περιβάλλοντος... Ενας τέτοιος σιδηρόδρομος που θα έχει σαν αποκλειστικό κριτήριο την ικανοποίηση των εργατικών λαϊκών αναγκών είναι ρεαλιστικός όχι όμως στα πλαίσια της σημερινής καπιταλιστικής ανάπτυξης αλλά μιας άλλης ανάπτυξης υπέρ του λαού...».