Συζητήθηκε στη Βουλή Ερώτηση του ΚΚΕ
Ζοφερό περιέγραψε το μέλλον για τους 59 εργαζόμενους στο νυχτερινό δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ, που έχουν οδηγηθεί υποχρεωτικά σε εταιρεία υπεργολαβιών του ΟΣΕ, ο υφυπουργός Μεταφορών, Σπύρος Βούγιας. Απαντώντας σε Ερώτηση της βουλευτού του ΚΚΕ, Λιάνας Κανέλλη, στην ουσία άφησε ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, λέγοντας , ούτε λίγο ούτε πολύ ότι δεν τους χρειάζεται η εταιρεία.
Αντί να αναλάβει τις απαραίτητες δεσμεύσεις για την προστασία των θέσεων εργασίας, ο υφυπουργός αρκέστηκε να υποστηρίξει ότι «αυτό το δρομολόγιο, το νυχτερινό δεν είχε πια όχι μόνο τη βιωσιμότητα, αλλά και τη χρησιμότητα που είχε στο παρελθόν. Εξυπηρετούσε πάρα πολύ λίγο κόσμο». Συνολικά, για το σιδηρόδρομο ανέφερε ότι «στην Ελλάδα εξυπηρετεί λιγότερο από το 2% του εμπορικού μεταφορικού έργου και λιγότερο από το 8% του επιβατικού».
Τις σαφέστατες κυβερνητικές ευθύνες καταλόγισε στην παρέμβασή της η Λιάνα Κανέλλη, διαβλέποντας ότι «θα τους απολύσετε όλους. Δε θα τους μετατάξετε, γιατί ανήκουν σε μία εταιρεία για την οποία δεν αποφάσισαν εκείνοι. Αν υπήρχαν τρένα που ζητούσαν αυτούς τους ανθρώπους να δουλέψουν, βεβαίως και δε θα πήγαιναν σε μία εταιρεία».
Συνολικά, επισήμανε ότι «τα τρένα δε συντηρήθηκαν, δεν αναπτύχθηκαν, δεν έγιναν ελκυστικά, δεν έγιναν προτάσεις, δεν ανοίχτηκαν γραμμές και δεν αξιοποιήθηκαν τουριστικά. Δε δημιούργησαν αυτήν την αίσθηση σε μία χώρα, η οποία θυμίζω ότι δεν είναι Βέλγιο, δεν είναι ευθεία, αλλά κάποιος έχει πολύ περισσότερους από έναν τρόπους να κινηθεί με εξαιρετικές δυσκολίες».