Πέμπτη 23 Ιούνη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΠΛΟΙΟ «SUPERFERRY II»
Εξαντλητικές συνθήκες δουλειάς

Εφοπλιστές, σε συμπαιγνία με λιμενικές αρχές, υποβαθμίζουν τους στοιχειώδεις κανόνες που προστατεύουν την ανθρώπινη ζωή στη θάλασσα, στα ακτοπλοϊκά πλοία, επιβάλλοντας ταυτόχρονα την πιο άγρια εκμετάλλευση και εργασιακές συνθήκες γαλέρας στα πληρώματα. Το πρόβλημα αυτό επανέρχεται με τα όσα καταγγέλλονται σε χτεσινή τους ανακοίνωση προς τις αρμόδιες αρχές, από τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ για το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «SUPERFERRY II» της εταιρείας «Golden Star Ferries» των εφοπλιστών Γ. και Δ. Στεφάνου (έχουν μία ακόμα ναυτιλιακή εταιρεία που έχει ποντοπόρα πλοία και με έδρα ...τις Φιλιππίνες).

Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλουν τα σωματεία, οι ώρες που το πλοίο είναι εν κινήσει, ακόμα και με βάση την κομμένη στα μέτρα των εφοπλιστών νομοθεσία, προϋποθέτουν ότι στο πλήρωμα θα έπρεπε να είναι ναυτολογημένοι 6 ναυτεργάτες παραπάνω, συγκεκριμένων ειδικοτήτων στο κατάστρωμα και στο μηχανοστάσιο. Η έλλειψη αυτή έχει ως αποτέλεσμα το πλήρωμα να είναι στο πόδι μέχρι εξάντλησης και να παραβιάζεται η Διεθνής Σύμβαση 180 που προβλέπει τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης και αφορά την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Επιπλέον, ενώ το πρωτόκολλο (αριθμός επιβατών) προβλέπει μέχρι 1.900 επιβάτες, σύμφωνα πάντα με τα σωματεία, έχει διαπιστωθεί ότι σε ορισμένες περιπτώσεις επιβιβάζονται παραπάνω. Και όλα αυτά όταν πρόκειται για ένα από τα πιο γέρικα πλοία της ακτοπλοΐας με έτος κατασκευής το 1974! Τα σωματεία κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και απαιτούν να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα άμεσα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ