Ωστόσο, με τη δήλωσή του, ότι αυτό που στην πραγματικότητα κάνει ο νέος υπουργός δεν είναι τίποτα περισσότερο παρά «μια άλλη προσέγγιση προς την ίδια κατεύθυνση της απελευθέρωσης της αγοράς», μετατρέπει τη βασική προπαγανδιστική γραμμή της ΝΔ και της συνδικαλιστικής πλειοψηφίας για το ζήτημα περί «καταπάτησης συμφωνηθέντων» από πλευράς κυβέρνησης σε φληναφήματα ολκής.
Αν κάποιος μπορεί να καταγράψει «ασυνέπεια» στην κυβέρνηση είναι στο γεγονός ότι «καρφώνει» - για να μην πούμε «ξεφωνίζει» μέσω του προαναφερόμενου στελέχους της - τόσο τη ΝΔ όσο και τους πρασινογάλαζους συνδικαλιστές, το ακριβές περιεχόμενο της συμφωνίας που όλοι μαζί κατέληξαν, φυσικά «εν κρυπτώ» από τη βάση του κλάδου και αποκρυσταλλώθηκε στο περιβόητο «ΠΔ Ρέππα».
Συμφωνία, που οι συνεπείς αγωνιστικές δυνάμεις των αυτοαπασχολούμενων του χώρου από την πρώτη στιγμή είχαν καταγγείλει και δέχτηκαν το μένος και τις σφοδρότατες επιθέσεις της συνδικαλιστικής πλειοψηφίας, γιατί αποκάλυπταν στους συναδέλφους τους ότι το ΠΔ προωθεί την πλήρη παράδοση του πανάκριβου «φιλέτου» των οδικών επιβατικών μεταφορών σε μια χούφτα μεγαλοεπιχειρηματίες και τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες φτηνό εργατικό δυναμικό στη δούλεψή τους. Είχαν επίσης από την αρχή καταγγείλει ότι οι περιβόητες πληθυσμιακές αναλογίες για την έκδοση νέων αδειών δεν είναι παρά το «τυρί στη φάκα» για να εφαρμόσει η κυβέρνηση ανενόχλητη την «απελευθέρωση» του επαγγέλματος. Τις αμέσως επόμενες ημέρες με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, μέσα στη «φωτιά» του απεργιακού αγώνα που θα κορυφωθεί, τα μέλη των τοπικών Επιτροπών Αγώνα θα εντείνουν τις προσπάθειες για να αποκαλύψουν στους συναδέλφους τους το βρώμικο παιχνίδι, που ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - συνδικαλιστική πλειοψηφία έπαιξαν και συνεχίζουν να παίζουν στις πλάτες τους.