Τετάρτη 4 Ιούλη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
Τσεπώνουν επιδοτήσεις ενώ «βουλιάζουν» το ΝΑΤ

Χαρακτηριστική η καταγγελία ΠΕΜΕΝ - «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»

Ακριβώς 132.548,66 ευρώ ήταν μέχρι και τις 29 Ιούνη οι οφειλές προς το ΝΑΤ μίας και μόνο πλοιοκτήτριας εταιρείας και ενώ μέρος των οφειλών αυτών είναι βεβαιωμένες και από την ΔΟΥ Πλοίων, παραμένουν ανείσπρακτες, όταν την ίδια ώρα, με πρόσχημα τα ελλείμματα του ΝΑΤ και των άλλων ασφαλιστικών ταμείων, πετσοκόβουν συντάξεις, τινάζουν στον αέρα ό,τι έχει σχέση με γιατρούς και φάρμακα. Πρόκειται για την εταιρεία «Πλόες Αιγαίου», πλοιοκτήτρια του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ», του οποίου όλη η υπόθεση αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πώς η αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, «έργο» που συνεχίζει και η σημερινή, προστατεύει το εφοπλιστικό κεφάλαιο.

Την υπόθεση με το «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» επαναφέρουν με χτεσινή τους καταγγελία τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», επισυνάπτοντας και το έγγραφο του ΝΑΤ στο οποίο αναφέρονται οι οφειλές. Επιπρόσθετα σημειώνουν ότι με βάση την αριθμ. 92/31-10-2008 σύμβαση Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας με το υπουργείο Ναυτιλίας (πρώην ΥΠΑΑΝ) το πλοίο είχε την επιδοτούμενη δρομολογιακή γραμμή Φούρνοι - Θύμαινα - Αγ. Κήρυκος Ικαρίας - Καρλόβασι, Βαθύ Σάμου με μίσθωμα 5.551,66 ευρώ ανά ταξίδι μέχρι τις 31/10/2011. Στο διάστημα όμως αυτό οι ναυτεργάτες και πλοίο εγκαταλείφθηκαν από την εταιρεία στο λιμάνι των Φούρνων. Μάλιστα οι ναυτεργάτες από τις 26 Σεπτέμβρη του 2011 εντάχθηκαν στο νόμο 3816/2010 «περί εγκατάλειψης» πληρωμάτων «στην ημεδαπή» και αποζημιώθηκαν μέρος των δεδουλευμένων τους από το ΝΑΤ. Το πλοίο ρυμουλκήθηκε και σήμερα βρίσκεται στην επισκευαστική ζώνη του Περάματος. Υπάρχει δικαστική απόφαση για συντηρητική κατάσχεση στο ποσό των 80.000 για τους ναυτεργάτες. Και όμως η εταιρεία δεν έχει καμία επίπτωση.

Τα σωματεία ζητούν πλήρη ενημέρωση από το υπουργείο για τα εξής: «Γιατί παρότι δεν υπάρχει εκτέλεση του επιδοτούμενου δρομολογίου δεν έχει εκπέσει η εγγυητική επιστολή των 200.000 ευρώ» που είχε καταθέσει η εταιρεία σε τράπεζα ως εγγύηση σύμφωνα με το νόμο ότι θα εκτελέσει απρόσκοπτα την επιδοτούμενη γραμμή. «Ποιες είναι οι ενέργειες των εμπλεκομένων υπηρεσιών (ΝΑΤ, ΔΟΥ Πλοίων) για την είσπραξη των βεβαιωμένων οφειλών προς το ΝΑΤ». «Γιατί δεν γίνεται άμεση κάλυψη της εν λόγω δρομολογιακής γραμμής, γεγονός που έχει δημιουργήσει οξυμένο πρόβλημα στους κατοίκους των νησιών».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ