Τρίτη 28 Μάη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η «ανάπτυξη» της μαύρης εργασίας και των «λουκέτων»

Στα πλαίσια της κυβερνητικής προπαγάνδας ότι «έρχεται ανάπτυξη», χτες στήθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και τον ΟΛΠ φιέστα για τα εγκαίνια του δεύτερου κτιρίου υποδοχής επιβατών που κατασκευάστηκε στο λιμάνι της κρουαζιέρας. Πρόκειται για μια υποδομή εμβαδού 5.600 τετραγωνικών μέτρων που στοίχισε 4,2 εκατομμύρια ευρώ και κατασκευάστηκε από τον ΟΛΠ. Υποδομή που πληρώθηκε από την άγρια εκμετάλλευση των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά, από το λεηλατημένο εισόδημα των εργαζομένων της χώρας για να «υπηρετήσει» στις ανάγκες των μονοπωλιακών ομίλων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της κρουαζιέρας. Ενώ τόσο το λιμάνι της κρουαζιέρας, όσο και συνολικά το λιμάνι του Πειραιά, στο όνομα της ανάπτυξης έχει βγει από την κυβέρνηση στο «σφυρί» και οδεύει προς ιδιωτικοποίηση μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης μίλησε για όφελος μεσοπρόθεσμα εξασφαλισμένο. Η πραγματικότητα είναι ότι τα κέρδη είναι «μακροπρόθεσμα εξασφαλισμένα» αποκλειστικά και μόνο για τις πολυεθνικές. Στα κρουαζιερόπλοια που καταπλέουν στο λιμάνι του Πειραιά δεν υπάρχει ούτε για δείγμα Ελληνας ναυτεργάτης, δηλαδή ναυτεργάτης με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα, κοινωνική ασφάλιση και συνδικαλιστική εκπροσώπηση. Είναι πλωτά γκέτο της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και, όπως έδειξε πέρσι το τραγικό ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «COSTA CONCORDIA», με πληρώματα «βαβέλ» που δεν μπορούν ούτε να συνεννοηθούν σε κατάσταση κρίσης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ