Παρασκευή 1 Ιούνη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παχυλές υποσχέσεις στους μικρομεσαίους

Ο υπουργός Ανάπτυξης, παρότρυνε τους ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσουν να γίνουν «μεγάλοι»

Λαγούς με πετραχήλια έταξε ο υπουργός Ανάπτυξης Ν. Χριστοδουλάκης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε ό,τι αφορά τη διοργάνωση, αλλά και το διάστημα που θα ακολουθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μιλώντας χτες, κατά τη διάρκεια ημερίδας που διοργάνωσε το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Αθήνας υπό την αιγίδα του υπουργείο Ανάπτυξης, με τίτλο «Ολυμπιακό Επιχειρείν», ο Ν. Χριστοδουλάκης έκανε λόγο για «δυνατότητες και ευκαιρίες» που διανοίγονται για τις ΜΜΕ, τόσο κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας όσο και μετά την πραγματοποίηση των Ολυμπιακών Αγώνων. Ωστόσο, έθεσε και τις απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν αυτές τις «δυνατότητες». Προϋποθέσεις που εκ των προτέρων είτε τις αποκλείουν «από χέρι» από την όλη διαδικασία, είτε τις οδηγούν στα δίχτυα των πολυεθνικών και των μεγάλων επιχειρήσεων.

Οπως διευκρίνισε ο ίδιος, οι προϋποθέσεις αυτές και «καθοριστικοί παράγοντες» είναι η «ανάγκη προσαρμογής στις σύγχρονες τεχνολογικές απαιτήσεις», συγκεκριμένα δικτύωσή τους στο Ιντερνετ και η μεγιστοποίηση του μεγέθους τους με την πραγματοποίηση «συμπράξεων», δηλαδή να εξαγοραστούν από ελληνικές ή ξένες επιχειρήσεις, καθώς και η απόκτηση πιστοποίησης της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Ο υπουργός δεν παρέλειψε να εκθειάσει την πολιτική που η κυβέρνηση βαφτίζει «στήριξη» των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και συγκεκριμένα στον «πακτωλό» του Β' ΚΠΣ και στα προγράμματα του Γ' ΚΠΣ και σαν εργαλείο συμμετοχής τους στις προμήθειες (για τα Ολυμπιακά έργα) πρότεινε το πρόγραμμα κρατικών προμηθειών, στο οποίο σύμφωνα με τον ίδιο μπορούν να παίρνουν μέρος σαν υπάλληλοι ουσιαστικά του μεγάλου κεφαλαίου μέσω υπεργολαβιών.

Από το βήμα της ίδιας ημερίδας, ο γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του «2004» Γ. Μπόλος, ανέφερε ότι ο τζίρος που θα πραγματοποιηθεί στη λιανική μόνο από τη διάθεση προϊόντων με το έμβλημα των Ολυμπιακών Αγώνων θα ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δραχμές. Αυτονόητο είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά, αναμένεται να πραγματοποιήσουν οι επιχειρήσεις, μόνο από τη διάθεση προϊόντων που θα φέρουν το έμβλημα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Τέλος, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας (ΕΒΕΑ) Γ. Καπράλος δεν παρέλειψε να ζητήσει να μη... διαταραχτεί η ηρεμία της πόλης, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων με κινητοποιήσεις εργαζομένων. Συγκεκριμένα, αξίωσε για λογαριασμό των εμποροβιομηχάνων να υπάρξει συμφωνία ώστε δεκαπέντε μέρες πριν και δεκαπέντε μέρες μετά τους Αγώνες, καθώς και κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής τους να μην πραγματοποιηθούν κινητοποιήσεις.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ