Πέμπτη 9 Αυγούστου 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Παραβιάσεις, καθυστερήσεις και αποκλεισμοί

Αλλεπάλληλες βλάβες, προβλήματα σε Ικαρία και Φούρνους, παραβιάσεις ωραρίων στα ταχύπλοα

Χιλιάδες νησιώτες και επιβάτες εξακολουθούν να ταλαιπωρούν καθημερινά οι υποβαθμισμένες υπηρεσίες, που παρέχουν σήμερα οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, με ευθύνη εφοπλιστών και κυβέρνησης. Θύματα των όσων συμβαίνουν στην ακτοπλοΐα, έπεσαν αυτή τη φορά οι κάτοικοι των νησιών της Ικαρίας και των Φούρνων, αλλά και οι επιβάτες του πλοίου «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», το οποίο χτες καθυστέρησε επί 6 ώρες τον προγραμματισμένο απόπλου του. Παράλληλα, συνεχίζεται και η παραβίαση της ναυτεργατικής νομοθεσίας. Πρόσφατοι έλεγχοι των ναυτεργατικών σωματείων έδειξαν ότι τα ωράρια εργασίας σε ταχύπλοα ακτοπλοϊκά σκάφη παραβιάζονται μπροστά στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά. Η ρότα που έχουν πάρει οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα της πρότασης του ΚΚΕ για Εθνικό Οργανισμό Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Από την περασμένη βδομάδα που αυξήθηκε κατακόρυφα η κίνηση προς τα νησιά του Αιγαίου, όπως καταγγέλλουν οι τοπικοί φορείς της Ικαρίας και των Φούρνων, τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν είδη πρώτης ανάγκης για τα νησιά αυτά βρίσκονται ...αμανάτι στο λιμάνι του Πειραιά. Η αιτία είναι ότι οι εταιρίες προτιμούν να γεμίζουν τα γκαράζ των πλοίων τους με αυτοκίνητα, γιατί έτσι κόβουν περισσότερα εισιτήρια, αφήνοντας έξω τα φορτηγά, επειδή καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο! Σε αυτή την κατάσταση, ήρθε να προστεθεί και η βλάβη στη μηχανή του πλοίου «ΝΤΑΛΙΑΝΑ» του Αγούδημου, το οποίο εξυπηρετεί τα δύο νησιά και είναι εκτός από την 1η Αυγούστου. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι ήδη εμφανίστηκαν ελλείψεις βασικών προϊόντων στις αγορές των δύο νησιών.

Με χτεσινή του ανακοίνωση, το ΥΕΝ επικεντρώνει τη δημιουργία του προβλήματος μόνο στη βλάβη του «ΝΤΑΛΙΑΝΑ» και αναφέρει ότι το κενό καλύφθηκε από το οχηματαγωγό πλοίο «ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ», το οποίο, όμως, μέχρι και χτες είχε εκτελέσει μόνο ένα δρομολόγιο προς την Ικαρία.

Οσον αφορά τους ναυτεργάτες, όπως διαπιστώθηκε από την ΠΕΜΕΝ, τα πληρώματα των ταχύπλοων σκαφών «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» και «ΧΑΪΣΠΙΝΤ ΙΙ» βρίσκονται καθημερινά στο πόδι το λιγότερο επί 14 ώρες συνεχώς, όταν η νομοθεσία καθορίζει ότι τα πληρώματα των ταχύπλοων θα εργάζονται το ανώτερο (σε έκτακτες περιπτώσεις) μέχρι 11 ώρες ημερησίως.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Σήμερα συγκέντρωση μπροστά στο «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ»(2011-12-16 00:00:00.0)
Σήμερα η κινητοποίηση ναυτεργατών - νησιωτών(2011-12-09 00:00:00.0)
Εντείνονται τα προβλήματα για ναυτεργάτες και επιβάτες(2009-07-23 00:00:00.0)
Καθημερινές απειλές για επιβάτες και ναυτεργάτες(2009-07-21 00:00:00.0)
Αναγκαιότητα ο Εθνικός Οργανισμός Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών(2006-07-29 00:00:00.0)
Παιχνίδια σε βάρος νησιωτών και ναυτεργατών(2000-06-29 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ