Σάββατο 29 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Αναγκαιότητα ο Εθνικός Οργανισμός Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

Εξορμήσεις των Κομματικών Οργανώσεων Πειραιά και Κέρκυρας του ΚΚΕ στα λιμάνια της περιοχής τους

Οι επιβάτες άκουσαν χτες τη «φωνή» του ΚΚΕ και το κάλεσμα ότι είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξουν οι συσχετισμοί δυνάμεων σε όλα τα επίπεδα
Οι επιβάτες άκουσαν χτες τη «φωνή» του ΚΚΕ και το κάλεσμα ότι είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξουν οι συσχετισμοί δυνάμεων σε όλα τα επίπεδα
Από τα ξημερώματα που είχαν καθοριστεί τα πρώτα ακτοπλοϊκά δρομολόγια μέχρι αργά τις 10 το βράδυ, οι δυνάμεις της Κομματικής Οργάνωσης Πειραιά του ΚΚΕ ήταν επί ποδός, «οργώνοντας» από άκρη σ' άκρη το λιμάνι του Πειραιά, για να ενημερώσουν το επιβατικό κοινό για τις αιτίες της δραματικής εικόνας που εμφανίζουν οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και για την πρόταση διεξόδου του ΚΚΕ. Με την ανακοίνωση του Πολιτικού Γραφείου της ΚΕ του Κόμματος για την ακτοπλοΐα στο χέρι, ξεκίνησαν στις 6.30 το πρωί από τα πλοία «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ» και «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΙΘΑΚΗ» και εξαπλώθηκαν σε όλο το λιμάνι, από την Ακτή Μιαούλη μέχρι τη Δραπετσώνα, σε κάθε σημείο.

Οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι τα πληρώματα των πλοίων που ταξιδεύουν είναι επιστρατευμένα από τη ΝΔ, όπως ήταν και το καλοκαίρι του 2002 από το ΠΑΣΟΚ. Αναδείχτηκε η πραγματική λύση για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες προς όφελος του λαού, η προοπτική των αγώνων που θα πρέπει να είναι το πέρασμα της εξουσίας στα χέρια των λαϊκών δυνάμεων, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ο δημόσιος Εθνικός Οργανισμός Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες που θα λειτουργούν με κριτήριο τις ανάγκες της εργατικής λαϊκής οικογένειας, με πλοία που θα είναι λαϊκή περιουσία.

Στην Κέρκυρα

Περιοδεία στο λιμάνι της Κέρκυρας και συνάντηση με εργαζόμενους πραγματοποίησε χτες το πρωί κλιμάκιο της ΝΕ του ΚΚΕ, με επικεφαλής τον Γραμματέα Δημήτρη Πιτσιάβα, ενώ παρευρέθηκε και το μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ Θόδωρος Γουλής.

Το κλιμάκιο του ΚΚΕ επισήμανε στους εργαζόμενους ότι στα πλαίσια των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων και απελευθέρωσης της αγοράς που υπηρετούν με την πολιτική τους οι γαλαζοπράσινες κυβερνήσεις επιδιώκεται η ιδιωτικοποίηση τομέων στρατηγικής σημασίας όπως είναι το λιμάνι της Κέρκυρας για την παραπέρα αύξηση των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου. Οι εκπρόσωποι του Κόμματος σημείωσαν ότι το ΚΚΕ είναι υπέρ της διάνοιξης και διεύρυνσης του λιμανιού, το οποίο όμως θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες και ότι όλη η λιμενική ζώνη να παραχωρηθεί στο δήμο και να είναι ελεύθερη και δωρεάν προσβάσιμη για το λαό και τους επισκέπτες.

Ταλαιπωρία χωρίς τελειωμό

Χτες επικράτησε και πάλι «μύλος» στο λιμάνι του Πειραιά και σε άλλα λιμάνια της χώρας με τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών πλοίων από τις βλάβες, τα ατυχήματά τους και τις καθυστερήσεις.

Το «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» το οποίο είχε προγραμματιστεί να αποπλεύσει από Πειραιά στις 10 το πρωί, απέπλευσε με τουλάχιστον 2 ώρες καθυστέρηση. Τα εισιτήρια για αυτοκίνητα και φορτηγά που είχαν κοπεί αποδείχτηκε ότι ήταν περισσότερα από όσα έπρεπε, με αποτέλεσμα να επικρατήσει «αλαλούμ» και φορτηγά να μείνουν αμανάτι στο λιμάνι. Να σημειωθεί ότι τα ημερήσια δρομολόγια της ΑΝΕΚ για Κρήτη, όπως το χτεσινό, έχουν έκπτωση στα εισιτήρια με αποτέλεσμα όλος ο κόσμος να προσπαθεί να ταξιδέψει με αυτά.

Στο μεταξύ, στο ταχύπλοο πλοίο «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ» της ΝΕΛ, ακόμα δεν έχει καταφέρει δρομολογηθεί, και αυτό όταν η πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε σπεύσει για χτες να κόψει εισιτήρια. Το αποτέλεσμα ήταν οι επιβάτες που είχαν προμηθευτεί εισιτήρια για το ΑΙΟΛΟΣ να ταξιδέψουν για Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη επιβιβάστηκαν στο συμβατικό πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της ίδιας εταιρείας. Ενώ οι επιβάτες που είχαν προμηθευτεί εισιτήρια να ταξιδέψουν χτες με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για Μύκονο, Μυτιλήνη, Χίο, λόγω της αλλαγής του δρομολογίου του πλοίου αυτοί που πήγαιναν για Μύκονο ταξίδεψαν τελικά με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, ενώ οι υπόλοιποι με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Οι επιβάτες που θα ταξίδευαν με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ από τη Μυτιλήνη, για Χίο και Πειραιά, θα μεταβούν στους προορισμούς τους με το πλοίο ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Χτες, επίσης, εκδόθηκε η προκήρυξη ενδιαφέροντος για την τοποθέτηση γιατρών σε ακτοπλοϊκά πλοία. Οι γιατροί θα τοποθετηθούν σε συμβατικά πλοία που εκτελούν πλόες απόστασης μεγαλύτερης των 120 ναυτικών μιλίων και είναι δρομολογημένα στις γραμμές που συνδέουν την Αττική με Δωδεκάνησα, λιμάνια της Κρήτης, Χίο, Μυτιλήνη, Σάμο, Ικαρία, Λήμνο, Αγιο Ευστράτιο, Κυκλάδες, Κύθηρα, Αντικύθηρα και γραμμές που συνδέουν ηπειρωτικά λιμάνια με τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αποκλεισμένοι παραμένουν εκατοντάδες επισκέπτες και κάτοικοι του νησιού! (2019-08-13 00:00:00.0)
Ακόμα μεγαλύτερος ο αποκλεισμός στα νησιά (2013-11-07 00:00:00.0)
Προκλητικός Κεφαλογιάννης (2006-08-17 00:00:00.0)
Ξεπερνούν κάθε όριο οι εφοπλιστές (2006-07-28 00:00:00.0)
Στο «κόκκινο» τα σαπάκια των εφοπλιστών (2006-07-18 00:00:00.0)
Αρχισαν τα όργανα... (2006-07-11 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ