Κυριακή 19 Μάρτη 2017
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Για να μην πεινάσουν

«Την απουσία ανταγωνιστικότητας της ελληνικής σημαίας έρχονται να θυμίσουν για μια ακόμα φορά τα τελευταία στοιχεία από το προφίλ του ελληνόκτητου εμπορικού στόλου, που δείχνουν ότι η γαλανόλευκη έχασε το τελευταίο έτος 62 πλοία. Μαζί με αυτά που απώλεσε το 2015, εμφανίζει πια στη δύναμή της εκατό λιγότερα ποντοπόρα πλοία». Κάπως έτσι καταγράφηκαν στην πλειοψηφία του Τύπου τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου. Ποια είναι η πραγματικότητα; Αυτή που έγραψε την ίδια μέρα ο «Ριζοσπάστης»: Οτι η μεταφορική ικανότητα του στόλου των Ελλήνων εφοπλιστών παρουσιάζει αύξηση κατά 8.166.193 dwt σε σχέση με το 2016 και παραμένει στην πρώτη θέση παγκοσμίως, τόσο σε αριθμό πλοίων, όσο και σε χωρητικότητα. Οτι μόνο τους δύο πρώτους μήνες του 2017, οι Ελληνες εφοπλιστές επένδυσαν 1,145 δισ. δολάρια και απέκτησαν 60 πλοία, κατέχοντας το 30,5% των συνολικών επενδύσεων. Οτι, τέλος, οι περισσότερες θαλάσσιες μεταφορές πετρελαίου γίνονται από ελληνικές εταιρείες. Επομένως, οι Ελληνες εφοπλιστές δεν είναι και τόσο ...δύστυχοι, όπως παρουσιάζονται στον Τύπο. Αλλος είναι ο στόχος τους. Να δείξουν ότι παρά τις φοροαπαλλαγές και τα προνόμια, παρά τη σκληρή εκμετάλλευση χιλιάδων ναυτεργατών, η «ελληνική σημαία» δεν είναι πλέον ανταγωνιστική. Αρα, τι πρέπει να γίνει; Ακόμα περισσότερα προνόμια, ακόμα μεγαλύτερη εκμετάλλευση. Για να μην πεινάσουν οι κακομοίρηδες οι εφοπλιστές...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ