Οπως ο Μπρεχτ, αντιστρατευόμενος την αποχαυνωτική για τις μάζες αισθητική της αστικής θεατρικής κουλτούρας, συνέλαβε την ιδέα, «θεμελίωσε» τους κώδικες μιας κοινωνικά αφυπνιστικής αντι-όπερας και τους εφάρμοσε με την περίφημη «Οπερα της πεντάρας», έτσι και Λαρς φον Τρίερ συνέλαβε την ιδέα και «θεμελίωσε» τους σεναριακούς και σκηνοθετικούς κώδικες του αντι-μιούζικαλ με την αριστουργηματική καλλιτεχνικά και συνταρακτική θεματολογικά ταινία του «Χορεύοντας στο σκοτάδι». Ταινία, που δεν πρέπει να χάσει κανείς. Οπως ο Μπρεχτ είχε μελετήσει καλά τους «κώδικες» της αστικής όπερας, ώστε να μπορέσει να τους ανατρέψει αποτελεσματικά, έτσι και ο Τρίερ, γνωρίζοντας καλά τους κώδικες του γλυκανάλατου...