Οπως σας είπα και στον πρόλογο, μην μπείτε στην αίθουσα, αν ψάχνετε κάτι πολύ ξεχωριστό. Αν, όμως, για παράδειγμα, σας αρέσει ο συγγραφέας πατέρας Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες, τότε θα σας αρέσει και ο σκηνοθέτης γιος, Ροντρίγκο Γκαρσία (χωρίς το Μάρκες). Και αυτός, όπως ο πατέρας του, ψάχνει τον «εσωτερικό κόσμο». Κυρίως, το γυναικείο «εσωτερικό κόσμο». Το «μέσα» τους. Χωρίς, όμως, να νοιάζονται ιδιαίτερα - και οι δυο - για τα αίτια, για το κοινωνικό περιβάλλον, για τους φυσικούς και κοινωνικούς νόμους, που διαμορφώνουν αυτόν τον «εσωτερικό κόσμο». Και αυτό, βέβαια, είναι μια έλλειψη. Μια έλλειψη, που μειώνει, συνολικά, το αποτέλεσμα! Ο σκηνοθέτης Γκαρσία, που έγραψε και το σενάριο, σκύβει, με...