Τετάρτη 5 Δεκέμβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
Στάσεις εργασίας σήμερα πρωί και βράδυ

Διεκδικούν καλύτερες συγκοινωνίες για το κοινό, καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ίδιους

Καλύτερες συγκοινωνίες για το επιβατικό κοινό και καλύτερες συνθήκες εργασίας διεκδικούν οι οδηγοί της Εταιρίας Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), που από σήμερα κατέρχονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Τις κινητοποιήσεις (δίωρες στάσεις εργασίας 5 - 7 π.μ. και 10 μ.μ. - 12 μεσάνυχτα από σήμερα μέχρι και την ερχόμενη Παρασκευή) κήρυξε ομόφωνα το ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ - ΕΘΕΛ, αφού εξάντλησε κάθε περιθώριο υπομονής, ζητώντας κατ' επανάληψη εγγράφως από κυβέρνηση και διοίκηση να δώσουν λύσεις στα καθημερινά προβλήματα, που καθιστούν αναξιόπιστες τις αστικές συγκοινωνίες, ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό και μετατρέπουν σε εφιάλτη τη δουλιά των οδηγών στα αστικά λεωφορεία.

Σημειώνεται ότι εδώ και ενάμιση, τουλάχιστον, χρόνο οι εκπρόσωποι του Συνδικάτου «βομβαρδίζουν» με επιστολές τους τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών - Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης, καθώς και τις διοικήσεις ΟΑΣΑ και ΕΘΕΛ. Στις επιστολές καταγράφονται τα καθημερινά προβλήματα και ζητείται η λήψη μέτρων για την αντιμετώπισή τους, ώστε και το επιβατικό κοινό να μην ταλαιπωρείται, αλλά και οι οδηγοί να εκτελούν - το έτσι κι αλλιώς δύσκολο έργο τους - απρόσκοπτα και χωρίς να γίνονται το «κόκκινο πανί» για τους αγανακτισμένους επιβάτες και τους κατόχους ΙΧ.

Οπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του Συνδικάτου, οι αρμόδιοι καταρτίζουν αναξιόπιστο πρόγραμμα δρομολογίων και αυτοί που πασχίζουν να το φέρουν σε πέρας, καταβάλλοντας φιλότιμες προσπάθειες, είναι οι σταθμάρχες, οι επόπτες και φυσικά οι οδηγοί. Ορισμένα από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων είναι τα παρανόμως σταθμευμένα ΙΧ σε διασταυρώσεις και κεντρικές οδικές αρτηρίες, που παρεμποδίζουν τη διέλευση των λεωφορείων και σε πολλές περιπτώσεις «φέρνουν στα χέρια» τους οδηγούς και τους κατόχους των ΙΧ. Τα ωράρια είναι εξοντωτικά και οι οδηγοί θα πρέπει να γίνονται «λάστιχο», με συνεχείς μετακινήσεις προς όλα τα σημεία του ορίζοντα στο λεκανοπέδιο Αττικής και από αμαξοστάσιο σε αμαξοστάσιο, προκειμένου να «πιάσουν δουλιά». Αυτό έχει ως επακόλουθο να βρίσκονται συχνά μέχρι και 14 ώρες τη μέρα στο δρόμο. Οι λεωφορειολωρίδες έχουν γίνει χώροι μόνιμης στάθμευσης ΙΧ και έτσι αντί να διευκολύνεται η κυκλοφορία των λεωφορείων, δυσχεραίνεται.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ