Πέμπτη 26 Γενάρη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τρένο

Κατά την πρόσφατη περιοδεία του στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, ο πρωθυπουργός παρουσίασε το σχέδιο για την «ανάπτυξη» της περιοχής. Αναφέρθηκε σε πάνω από 360 έργα, κυρίως υποδομών, ύψους 3,6 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι «η Αλεξανδρούπολη ήταν ένας γίγαντας εν υπνώσει και η ανάπτυξή της μπορεί να συμπαρασύρει ολόκληρη την ΑΜΘ». Ενα από αυτά τα έργα είναι η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, με δημοπράτηση της νέας σιδηροδρομικής «Εγνατίας» Θεσσαλονίκη - Τοξότες και αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, ώστε σε συνδυασμό με το λιμάνι Αλεξανδρούπολης να διαμορφωθεί ένας εμπορικός δρόμος εναλλακτικός προς τα Στενά του Βοσπόρου. Θυμίζουμε πως εδώ και χρόνια δεν υφίσταται επιβατική σιδηροδρομική σύνδεση μετά τη Δράμα. Το τρένο είναι σπάνιο φαινόμενο για τη Θράκη, πέρα από το μοναδικό επιβατικό δρομολόγιο Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου, στο οποίο πας, αλλά δεν έρχεσαι την ίδια μέρα. Ετσι, οι κάτοικοι της περιοχής βλέπουν ...τα τρένα να περνούν μόνο για τις ανάγκες μεταφοράς των αμερικανοΝΑΤΟικών στρατευμάτων από την Αλεξανδρούπολη προς τα Βαλκάνια και την Ανατ. Ευρώπη. Η κατάσταση αυτή, παρά τα δισ. ευρώ που θα δαπανήσουν κυβέρνηση, ΕΕ και ΑμερικανοΝΑΤΟικοί, δεν πρόκειται να αλλάξει, καθώς η σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ του κράτους και της «Hellenic Train» για την κάλυψη της λεγόμενης «άγονης γραμμής» δεν προβλέπει απευθείας σύνδεση της Θράκης με τη Θεσσαλονίκη και κατ' επέκταση με την Αθήνα. Αλλο ένα παράδειγμα για το πώς, στο «τρένο» της ανάπτυξης με κριτήριο το κέρδος, «επιβιβάζονται» τα κάθε είδους συμφέροντα της αστικής τάξης και των συμμάχων της, δεν χωράνε όμως τα συμφέροντα και οι ανάγκες του λαού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ