Σάββατο 26 Οχτώβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ
Απελευθέρωση με πριμ στον Παναγόπουλο

Ενώ δεν κατοχυρώνεται η κάλυψη όλων των νησιών

Την ερχόμενη Παρασκευή 1η Νοέμβρη τίθεται σε εφαρμογή το νέο ακτοπλοϊκό δίκτυο, με βάση το νομοθετικό εξάμβλωμα της κυβέρνησης 2932/2001 περί ...«απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών» και το μόνο που γνωρίζουν οι νησιώτες και συνολικά το επιβατικό κοινό και η κοινή γνώμη είναι η αύξηση των εισιτηρίων κατά 4,4%, η επιβολή του επίναυλου δηλαδή το χαράτσι του 3% στην ήδη αυξημένη τιμή του εισιτηρίου και η περικοπή των εκπτώσεων σε ορισμένες κατηγορίες επιβατών. Προχτές διαπιστώθηκε ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών -το οποίο αντικατέστησε τη Γνωμοδοτική Επιτροπή Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών- παρά το γεγονός ότι συνεδρίαζε επί 7 ώρες, τελικά, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της συνεδρίασης, τα οποία γνωστοποιήθηκαν χτες, δεν είναι σε θέση να δώσει ακριβή εικόνα για το αν οι νέες ακτοπλοϊκές γραμμές καλύπτουν όλα τα νησιά της χώρας!

Ειδικότερα, δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί για το ποια πλοία θα εκτελούν ποια δρομολόγια υπό ποιες προϋποθέσεις και με ποια συχνότητα. Αυτό όμως που έχει γίνει ολοφάνερο είναι η... πριμοδότηση από την πλευρά του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και προσωπικά του υπουργού Γ. Ανωμερίτη προς τον εφοπλιστή Γ. Στρίντζη και κατ' επέκταση του Π. Παναγόπουλου, ο οποίος κατέχει το 40% περίπου των μετοχών της εταιρίας του πρώτου. Μετά την παράδοση άνευ όρων στον Στρίντζη της γραμμής των Δωδεκανήσων, τώρα του δίνουν και τη γραμμή Πειραιά - Χανιά, στην οποία θα δρομολογήσει το πλοίο του «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2»!

Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο η προετοιμασία της εφαρμογής του ν. 2932 -ο οποίος ψηφίστηκε από την κυβέρνηση, προκειμένου να εναρμονιστεί η ελληνική νομοθεσία με τον διαλυτικό Κοινοτικό κανονισμό 3577/92, που προβλέπει την άρση του καμποτάζ - έχει στοιχίσει στον κρατικό προϋπολογισμό 13 δισ. δραχμές ή 38 εκατομμύρια ευρώ! Πρόκειται για ποσό που μοιράζονται οι εφοπλιστές, για να καλύψουν ορισμένες από τις λεγόμενες άγονες γραμμές, οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί επιδοτούμενες. Και αν ληφθεί υπόψη ότι ακόμα δεν είναι γνωστό αν καλύπτονται όλα τα νησιά τότε εύκολα συμπεραίνεται ότι το ποσό αυτό θα αυξηθεί...

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Το πραγματικό σκάνδαλο (2009-04-08 00:00:00.0)
Στο έλεος των εφοπλιστών (2005-08-03 00:00:00.0)
Σύγχρονα - ασφαλή πλοία με φτηνό εισιτήριο (2004-09-28 00:00:00.0)
«Οχι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια» (2004-06-19 00:00:00.0)
Απελευθερωμένη από σήμερα η εφοπλιστική ασυδοσία (2002-11-01 00:00:00.0)
«Πρόσω ολοταχώς» για τις ανατροπές στην ακτοπλοΐα (2001-11-15 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ