Παρασκευή 15 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 38
Τηλεόραση
Προτίμηση στις ενημερωτικές εκπομπές

Η οριακή αύξηση της τηλεθέασης και η αύξηση του χρόνου που οι τηλεθεατές προτιμούν να βλέπουν ενημερωτικές εκπομπές είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις έξι πρώτες βδομάδες της νέας τηλεοπτικής περιόδου. Σημαντικό ρόλο για την αύξηση έπαιξαν οι δημοτικές εκλογές, κατά τη διάρκεια των οποίων οι πολίτες παρακολούθησαν περισσότερη τηλεόραση και ιδιαίτερα ειδησεογραφικές εκπομπές. Τα στοιχεία παρουσίασε η AGB και ισχύουν για το χρονικό διάστημα από 30 Σεπτεμβρίου μέχρι 10 Νοεμβρίου.

Μιλώντας εκ μέρους της AGB, η Ελενα Θώδου τόνισε ότι η αύξηση που παρουσιάστηκε στην τηλεθέαση τις πρώτες μέρες της νέας σεζόν, εντοπίζεται αποκλειστικά σε ανθρώπους, με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, καθώς και στις ηλικίες 65 ετών και άνω.

Ως προς τα μερίδια των τηλεοπτικών σταθμών αξιοσημείωτη είναι η αύξηση που παρουσίασε η ΝΕΤ κατά 1,1%, καθώς από 4,2% ανέβηκε στο 5,3%. Αύξηση παρουσίασε και η ΕΤ-1, που μπορεί να είναι μικρότερη από 4,9% που ήταν ανέβηκε στο 5,5%, παρότι δεν είχε διαμορφωθεί ακόμα το πρόγραμμά της. Οσον αφορά, μάλιστα, τα δελτία ειδήσεων των δύο κρατικών καναλιών, η αύξηση είναι μεγαλύτερη, αφού η ΕΤ-1 από 5,2% ανέβηκε στο 6% και η ΝΕΤ από 6,9% ανέβηκε στο 7,5%.

Επίσης, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο οι βραδινές νυχτερινές ενημερωτικές εκπομπές τις τρεις τελευταίες βδομάδες, μετά τις δημοτικές εκλογές, αυξήθηκαν σε συνολική διάρκεια κατά 46% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Ωστόσο, εξίσου σημαντικά είναι τα συμπεράσματα που βγαίνουν για το σύνολο των προγραμμάτων των τηλεοπτικών σταθμών, αφού, για ακόμα μια χρονιά, έχουμε μείωση του χρόνου του ελληνικού προγράμματος και περιορισμένους νεωτερισμούς στις κωμικές σειρές, που κινούνται σε όλο και χαμηλότερα επίπεδα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλο και λιγότερα κανάλια προβάλλουν και παράγουν ελληνικές σειρές, ενώ εξίσου λίγες είναι και οι αξιόλογες κινηματογραφικές ταινίες. Ολα αυτά συμβαίνουν, γιατί τα μεγάλα κανάλια προτιμούν να γεμίζουν τα προγράμματά τους με τηλεσκουπίδια και τηλεπαιχνίδια χαμηλού επιπέδου.

Συγκεκριμένα, το ελληνικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα, που είναι μειωμένο χρονικά στο MEGA και στο STAR και αυξημένο στον ANTENNA και στον ALPHA, δεν έχει αναδείξει μέχρι στιγμής κάποια σημαντική επιτυχία.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
«Υπόδειξη» για τις τηλεοπτικές «κονσέρβες» (2011-10-26 00:00:00.0)
Ιδια ...γεύση (2004-11-12 00:00:00.0)
Εξω-οικιακή τηλεθέαση του Euro (2004-07-20 00:00:00.0)
«Στημένο παιχνίδι» (2002-04-24 00:00:00.0)
Τηλεοπτική σεζόν μέσω πολέμου (2001-10-25 00:00:00.0)
Τηλεθέαση κινουμένων σχεδίων (2000-12-12 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ