Παρασκευή 29 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Και άλλες αυξήσεις στα τέλη

Αύξηση 3,8% στις οικίες και τα καταστήματα για τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού, προβλέπει η εισήγηση της διοίκησης του Δήμου Αθηναίων. Αντίθετα, σταθερά θα παραμείνουν τα τέλη διαφήμισης, με τη λογική ότι έχουν περάσει πλέον στην αρμοδιότητα του υπουργείου Εσωτερικών. Ο Δ. Αβραμόπουλος, αφού χαράτσωσε, όλα τα προηγούμενα χρόνια, τους Αθηναίους, αφού αύξησε τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού από το 1994 που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου μέχρι σήμερα κατά 86,5% στις κατοικίες και 92,8% στους επαγγελματικούς χώρους και αφού υπερχρέωσε το Δήμο με υπέρογκα ποσά δανείων, εμφανίζει φέτος - όπως και τις προηγούμενες δύο χρονιές - χαμηλές ή μηδαμινές αυξήσεις στα τέλη. Πρόκειται για την κλασική τακτική της σημερινής διοίκησης, «μετά το μαστίγιο, το καρότο»...

Το θέμα της αναπροσαρμογής των δημοτικών τελών θα συζητούνταν στη διάρκεια του χτεσινού δημοτικού συμβουλίου, το οποίο, όμως, αναβλήθηκε λόγω έλλειψης απαρτίας.

Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα εισηγητικά έγγραφα της διοίκησης του Δήμου Αθηναίων, για τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού, σημειώνεται: «Ο προϋπολογισμός των ανταποδοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού για το 2003, απεικονίζει την πολιτική βούληση της δημοτικής αρχής να ενισχύσει τον καθαρώς ανταποδοτικό χαρακτήρα».

Ετσι, και επειδή σύμφωνα με τη διοίκηση προκύπτει αρνητική διαφορά μεταξύ εσόδων και εξόδων στις συγκεκριμένες υπηρεσίες, η πλειοψηφία επιθυμεί την αύξηση των τελών καθαριότητας και φωτισμού κατά 3,8% ανά τ.μ. Ετσι, οι συντελεστές οικιών από 1,34Ε/τ.μ. για το 2002, φέτος αυξάνονται σε 1,39Ε/τ.μ. το 2003 και οι συντελεστές επαγγελματικών χώρων από 5,12Ε/τ.μ., σε 5,31Ε για το 2003.

Αναφορικά με τα ειδικά τέλη της διαφήμισης, αυτά, παραμένουν σταθερά. Σύμφωνα με τη διοίκηση, μετά το νόμο «Πολιτεία», με τον οποίο το τέλος διαφήμισης καταβάλλεται πλέον στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων αντί του Δήμου Αθηναίων, «υποβαθμίζεται η δυνατότητα του Δήμου μας για τη διαμόρφωση μιας συνολικής πολιτικής για την υπαίθρια διαφήμιση».

Τέλος, η διοίκηση του Δήμου εισηγείται και την αύξηση (μέχρι και 100%) του τέλους απολύμανσης, το οποίο διαμορφώθηκε το Νοέμβρη του 1997 και από τότε δεν άλλαξε. Η αναπροσαρμογή οφείλεται στην αγορά ...καινούριου εντομοκτόνου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ