Παρασκευή 29 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
Η κυβέρνηση ευθύνεται για την ποιότητα υπηρεσιών

Μεγάλες ευθύνες έχει η κυβέρνηση και όσοι συμφωνούν με την πολιτική της, για προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΕΛΤΑ στην εξυπηρέτηση των πελατών. Χθες, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών - Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα μετρήσεων για την ποιότητα των παρεχόμενων από τα ΕΛΤΑ υπηρεσιών, για το πρώτο εξάμηνο 2002.

Οι μετρήσεις γίνονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Υπουργική Απόφαση 79293/2000, που καθορίζει τις προδιαγραφές των υπηρεσιών. Σύμφωνα με αυτήν την απόφαση, στην αλληλογραφία Εσωτερικού Α΄ προτεραιότητας και με προθεσμία επίδοσης εντός μιας εργάσιμης μέρας, θα έπρεπε να διεκπεραιώνεται το 77% των επιστολών. Στην πράξη, μέσα σε μια μέρα διεκπεραιώνεται μόνο το 48,69% και η μέση διάρκεια επίδοσης είναι 1,91 εργάσιμες μέρες. Ο στόχος (90%) έχει επιτευχθεί στην αλληλογραφία Α΄ προτεραιότητας με προθεσμία επίδοσης εντός τριών εργάσιμων μερών. Επιδίδεται εντός ορίου το 90,86% των επιστολών.

Οι στόχοι που έχουν τεθεί από την κυβέρνηση και τη διοίκηση του Οργανισμού, μπορούν σε αρκετές περιπτώσεις να χαρακτηριστούν εξωπραγματικοί. Οι υπάλληλοι και τα μέσα που διαθέτουν τα ΕΛΤΑ απλά δε φτάνουν για να καλύψουν τις ανάγκες. Ακόμα και οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές, στο πρόσφατο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών παραδέχτηκαν ότι χρειάζονται άλλοι 3.500 εργαζόμενοι. Και είναι κοινό μυστικό ότι η επίδοση σε πολλές περιοχές (και αστικές) γίνεται με τα ΙΧ - αυτοκίνητα ή δίκυκλα - των ίδιων των εργαζομένων.

Η συνέχιση της εφαρμοζόμενης πολιτικής στα ΕΛΤΑ, η λειτουργία τους αποκλειστικά με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, η καλλιεργούμενη «φοβία» απέναντι στο λεγόμενο λειτουργικό κόστος, δεν προωθούν προσλήψεις και άμεσες επενδύσεις σε αναγκαία μέσα. Μόνο αυξήσεις ταχυδρομικών τελών. Πληρώνουμε ακριβότερα για χειρότερες υπηρεσίες.

Στοιχεία όπως αυτά της ΕΕΤΤ συνήθως χρησιμοποιούνται για να κακολογηθούν οι εργαζόμενοι και το Δημόσιο. Να προβληθεί η «ανάγκη» εισόδου ιδιώτη στο κεφάλαιο και στη διοίκηση του Οργανισμού, που δήθεν θα βελτιώσει την κατάσταση. Η εμπειρία από την ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ και της ΔΕΗ, με τις συνεχείς αυξήσεις τιμολογίων, την υπερεντατικοποίηση της εργασίας για όσους δουλεύουν εκεί, τις συχνές βλάβες και τη λειψή εξυπηρέτηση, δείχνει τις «προοπτικές» των κυβερνητικών σχεδιασμών για τα ΕΛΤΑ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ