Τρίτη 15 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Πρωτοβουλία που χρειάζεται συνέχεια

Στο «παραπέντε», πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, το υπουργείο Υγείας ξεκίνησε καμπάνια για την ανάπτυξη της εθελοντικής αιμοδοσίας - μιας διαδικασίας που θα έπρεπε να είχε διαδοθεί και να είχε γίνει συνείδηση προ πολλού, ώστε να μη χρειάζονται κινήσεις της τελευταίας στιγμής.

Η Επιτροπή Αιμοδοσίας του υπουργείου Υγείας έχει υπολογίσει ότι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων θα υπάρξει υπό φυσιολογικές συνθήκες αύξηση των αναγκών κατά 15% και το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί πολύ περισσότερο, σε περίπτωση που υπάρξει κάποια έκτακτη ανάγκη. Με δεδομένες τις ελλείψεις που αντιμετωπίζουν οι αιματολογικές μονάδες της χώρας σε προσωπικό και σε σύγχρονο εξοπλισμό, η Επιτροπή κατάρτισε επιχειρησιακό πρόγραμμα για την ενίσχυση του συστήματος της χώρας, το οποίο, όμως, δεν έχει υλοποιηθεί.

Ετσι, λοιπόν, το υπουργείο Υγείας ξεκινά μια καμπάνια για την κάλυψη των αναγκών εκ των ενόντων. Η καμπάνια ξεκίνησε χτες ανήμερα της Παγκόσμιας Μέρας του Εθελοντή Αιμοδότη με εκδήλωση του υπουργείου Υγείας στην Αίγλη του Ζαππείου και με τη συμμετοχή 29 καλλιτεχνών που πήραν μέρος στα τηλεοπτικά σποτ που θα αρχίσουν να προβάλλονται απ' τα μέσα ενημέρωσης. Η καμπάνια είναι «κάλεσμα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης για να ενδυναμώσουμε τους Δεσμούς Αίματος που μας ενώνουν», όπως δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Υγείας Ν. Κακλαμάνης.

«Αυτή η διαδικασία δεν πρέπει να σταματήσει εδώ. Πρέπει να γίνουν νέα βήματα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της έλλειψης αίματος που στην Ελλάδα είναι ακόμα δύσκολο», δήλωσε στο τέλος της εκδήλωσης ο Οδ. Πλατής, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Μεσογειακής Αναιμίας. Οπως δήλωσε στο «Ρ» ο Οδ. Πλατής, εκείνο που θα μπορέσει να διασφαλίσει την επάρκεια αίματος είναι η προσβασιμότητα του εθελοντή αιμοδότη μέσω κινητών συνεργείων και η εκπαίδευση μέσω της αγωγής της υγείας στα σχολεία.

Η καμπάνια αποτελείται από τρία μέρη: Το πρώτο με κεντρικό μήνυμα «Δεσμοί Αίματος» θα προβάλλεται μέχρι το τέλος του μήνα. Η προβολή του δεύτερου μέρους θα γίνει 1 - 14 Ιουλίου. Κεντρικό μήνυμα είναι «Θα πας; Θα πάω». Το τρίτο μέρος θα περιλαμβάνει επισκέψεις των καλλιτεχνών στα κέντρα αιμοδοσίας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ