Παρασκευή 12 Μάη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΣΕ
Συρρίκνωση μέσω μετατάξεων

Σε επιχείρηση αποψίλωσης του ΟΣΕ από το προσωπικό του, με το πρόσχημα της μεταφοράς του δήθεν πλεονάζοντος προσωπικού του σε άλλα υπουργεία, υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα και σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης προχωρά η κυβέρνηση. Με σχετικό έγγραφο του υφυπουργού Εσωτερικών Λεωνίδα Τζανή, καλούνται οι διοικήσεις των ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, ΗΛΠΑΠ, ΕΘΕΛ και ΗΣΑΠ να ξεκινήσουν τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος 2671/98 για τις μετατάξεις προσωπικού.

Ηδη στον ΟΣΕ, με εντολή του διευθύνοντος συμβούλου Ι. Μουρμούρη, καλείται το προσωπικό μέχρι τις 31 Μάη να υποβάλει αιτήσεις για τη μετάταξή του από τον ΟΣΕ σε άλλες υπηρεσίες και οργανισμούς. Οπως εκτιμούν συνδικαλιστές του Οργανισμού, η εγκύκλιος αυτή εξυπηρετεί ευθέως την πρόθεση της κυβέρνησης και της διοίκησής του, να μειώσουν το προσωπικό της επιχείρησης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι μέχρι σήμερα δεν έχει συνταχθεί το οργανόγραμμα της επιχείρησης για να διαπιστωθούν οι πραγματικές ανάγκες σε εργατικό δυναμικό και αν πράγματι και σε ποιες ειδικότητες πλεονάζει προσωπικό. Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι το Επιχειρησιακό Σχέδιο για τον ΟΣΕ προβλέπει την κατάργηση 2.500 θέσεων εργασίας μέχρι το 2002 - από 12.000 σε 9.500 - και στην επόμενη πενταετία την κατάργηση ακόμα 2.000 θέσεων.

Ετσι, η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΣΕ, με τη μέθοδο των μετατάξεων, επιχειρούν όσο γίνεται πιο ανώδυνα και χωρίς αντιδράσεις να δημιουργήσουν τετελεσμένα όσον αφορά τις θέσεις εργασίας. Κάτι τέτοιο θα οδηγήσει στην παραπέρα συρρίκνωση του μεταφορικού έργου του ΟΣΕ, στην κατάργηση επιπλέον σταθμών και ιδιαίτερα στο περιφερειακό δίκτυο, στο κλείσιμο περιφερειακών μηχανοστασίων, στην περιστολή εργασιών συντήρησης και του επισκευαστικού έργου που εκτελεί το προσωπικό του ΟΣΕ.

Μια τέτοια εξέλιξη θα προσφέρει τα μέγιστα σε κείνους, που σκοπεύουν στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού, με την παράδοση σημαντικού του έργου και υπηρεσιών σε θυγατρικές στις οποίες θα συμμετέχει το ιδιωτικό κεφάλαιο, και στη δημιουργία ενός σιδηροδρομικού δικτύου-μικρογραφία του σημερινού, προσαρμοσμένου στις ανάγκες και τα συμφέροντα του πολυεθνικού κεφαλαίου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ