Παρασκευή 11 Μάρτη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΛΠ
Προχωράει η ιδιωτικοποίηση

Στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά προχωράει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού Μαν. Κεφαλογιάννη, στη χτεσινή συνέντευξη Τύπου στους ναυτιλιακούς συντάκτες.

Ο υπουργός δήλωσε πως η προβλήτα 1 του λιμανιού επεκτείνεται και παραδίδεται στους ιδιώτες και ο ανάδοχος έχει ήδη βρεθεί. Για να χρυσώσει το χάπι, ανέφερε πως θα δημιουργηθούν 350 θέσεις εργασίας, χωρίς όμως να διευκρινίσει το εργασιακό τους καθεστώς. «Θα χρησιμοποιήσουμε, δήλωσε, τον ιδιωτικό τομέα για την ανάπτυξη των εργασιών». Είναι γνωστό, ωστόσο, πως το νέο οργανόγραμμα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) προβλέπει συμβασιούχους, ελαστικές μορφές απασχόλησης, χαμηλόμισθους και έπεται συνέχεια.

Αναφερόμενος στα 1.000 στρέμματα των πρώην «Λιπασμάτων Δραπετσώνας», που προορίζονται για ανάπλαση, δήλωσε ότι είναι σε συνεννόηση με την Εθνική Τράπεζα, την ΕΥΔΑΠ και τους άλλους συνιδιοκτήτες και ότι τα στρέμματα αυτά θα παραδοθούν στους ιδιώτες και πιο συγκεκριμένα στο εφοπλιστικό κεφάλαιο για να δουλέψουν οι εταιρίες. Ανέφερε, μάλιστα, πως θα γίνει διεθνής μειοδοτικός αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, αφού στο χώρο θα οικοδομηθούν κτίρια όγκου 250 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων! Θα τσιμεντοποιήσουν, δηλαδή, το χώρο κατασκευάζοντας μια ...σύγχρονη Τρούμπα.

Σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα, προκαλώντας ξανά τους ναυτεργάτες, παρουσίασε ως δικό του κατόρθωμα τα λίγα χρήματα που δόθηκαν ως «έναντι» στους ναυτεργάτες της ΔΑΝΕ και της ROC και δεν είπε κουβέντα για το γεγονός πως όλοι αυτοί, οι περίπου 1000 ναυτεργάτες, είναι άνεργοι και χωρίς προοπτική. Δεν παρέλειψε μάλιστα, εντείνοντας την πρόκληση, να αναφέρει πως θα 'ρθουν δύο κρουαζιερόπλοια από δύο εφοπλιστές, τους Χατζηιωάννου και Λούη, αποκρύβοντας ότι αυτός και η κυβέρνησή του είναι σε ανοιχτή συνεργασία με τους εφοπλιστές για τη δραστική μείωση των οργανικών θέσεων, προκειμένου να πειστούν να υψώσουν την ελληνική σημαία. Διαφορετικά, όπως απειλούν, θα υψώσουν την πορτογαλική και χωρίς κανέναν Ελληνα ναυτεργάτη. Και αυτό το παζάρι σε βάρος του δικαιώματος στη δουλιά των Ελλήνων ναυτεργατών γίνεται στα πλαίσια του Κανονισμού 3577/92 της ΕΕ, με τον οποίο «απελευθερώθηκαν» οι εσωτερικές θαλάσσιες συγκοινωνίες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ