Τρίτη 15 Νοέμβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
20ΧΡΟΝΟΣ ΔΥΤΗΣ ΝΕΚΡΟΣ
Τον ρούφηξε η προπέλα

Για το μεροκάματο κατέβηκε νύχτα στο βυθό, αφού η πλοιοκτήτρια εταιρία βιαζόταν να ξεμπερδεύει με την επιθεώρηση

Το σκανδιναβικών συμφερόντων πλοίο, η προπέλα του οποίου διαμέλισε τον 20χρονο δύτη
Το σκανδιναβικών συμφερόντων πλοίο, η προπέλα του οποίου διαμέλισε τον 20χρονο δύτη
Ενας ακόμη δύτης, ο 20χρονος Μανώλης Κουμπιός, έχασε με φρικτό τρόπο τη ζωή του την ώρα του μεροκάματου το περασμένο Σάββατο, λίγο μετά τις 11 το βράδυ στο λιμάνι του Κερατσινίου, κατά τη διάρκεια υποβρύχιων εργασιών στο RO-RO (αυτοκινητάδικο) «BALTIC LEADER», σημαίας Παναμά. Το νέο θανατηφόρο δυστύχημα έγινε πριν ακόμα συμπληρωθεί ένας μήνας από το εργοδοτικό έγκλημα σε βάρος του 28χρονου Στέφανου Καραμανλή στη θάλασσα της Ρόδου, όταν κατά τη διάρκεια εργασιών ανέλκυσης ναυαγισμένης βυθοκόρου στις 5 τα ξημερώματα, πνίγηκε αβοήθητος σε ανθρωποθυρίδα.

Το καταδυτικό συνεργείο, το οποίο απαρτιζόταν από τον Μ. Κουμπιό και τον αδελφό του, κλήθηκε από την πλοιοκτήτρια στο σημείο αποβίβασης των αυτοκινήτων (και όχι σε ντόκο επισκευής) στο Ικόνιο να προχωρήσει σε επιθεώρηση του πλοίου και συγκεκριμένα στο πίσω μέρος, στο χώρο της προπέλας. Ο άτυχος δύτης βούτηξε για βιντεοσκόπηση ενώ επάνω στο καταδυτικό σκάφος βρισκόταν ο αδελφός του και ο Ινδός πλοίαρχος. Η πλοιοκτήτρια εταιρία «Ιρνίνγκ Σίπινγκ» (σκανδιναβικών συμφερόντων) βιαζόταν γιατί το πλοίο της είχε μόλις ξεφορτώσει και έπρεπε να αποπλεύσει για νέα μεταφορά αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κατόπιν κακής συνεννόησης, αντί να εκτελεστεί η εντολή της λειτουργίας της αντλίας λαδιού προκειμένου να διοχετευτεί λάδι στον άξονα και να διαπιστωθεί τυχόν διαρροή, τέθηκε σε λειτουργία η μηχανή. Το αποτέλεσμα ήταν να περιστραφεί η προπέλα, να ρουφήξει τον 20χρονο δύτη και τον διαμελίσει, χωρίς κανείς να προλάβει να αντιδράσει καθώς όλα έγιναν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Το συμβάν έγινε - όπως και στη Ρόδο - ακριβώς απέναντι από το Λιμεναρχείο, στο χώρο του τελωνείου. Επαγγελματίες δύτες - με τους οποίους μίλησε ο «Ρ» - υποστηρίζουν ότι με βάση τον Γενικό Κανονισμό Λιμένα, δεν επιτρέπονται καταδυτικές εργασίες μετά τη δύση του ηλίου, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις.

  • Με νωπό ακόμα το αίμα του αδικοσκοτωμένου συναδέλφου του Κεχαγιά Μεχμέτ, 51 ετών, που καταπλακώθηκε την προηγούμενη Πέμπτη στις «στοές του θανάτου» της μεταλλευτικής επιχείρησης «SaudB» του προέδρου του ΣΕΒ Οδ. Κυριακόπουλου και νέο εργατικό ατύχημα έγινε την επόμενη μέρα, Παρασκευή 11 Νοέμβρη, πάλι από πτώση οροφής στοάς, στην ίδια επιχείρηση, όπου ο εργάτης Γιάννης Παπαδόπουλος, κάτοικος Ιτέας, καταπλακώθηκε από πτώση οροφής στοάς και κινδυνεύει να μείνει ανάπηρος.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ