Τετάρτη 8 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ
Στο φουλ οι μηχανές για την απεργία

Αύριο η πλατιά σύσκεψη που συγκαλούν τα ταξικά σωματεία

Αποφασισμένοι να στείλουν ισχυρό μήνυμα αντίστασης και αντεπίθεσης στην αντιλαϊκή λαίλαπα που εξαπολύει η κυβέρνηση είναι οι ναυτεργάτες σε όλα τα λιμάνια της χώρας. Αυτό προκύπτει από τις καθημερινές περιοδείες και εξορμήσεις στα καράβια, που πραγματοποιούν οι συνδικαλιστές των ταξικών δυνάμεων, καλώντας τους εργαζόμενους να πάρουν μαζικά μέρος στη 48ωρη πανναυτεργατική απεργία στις 16 και 17 του Φλεβάρη, με κεντρικό αίτημα την άμεση απόσυρση του αντιναυτεργατικού νομοσχεδίου που κατέθεσε πρόσφατα η κυβέρνηση και παράλληλα τη διεκδίκηση αιτημάτων που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες και πραγματικές ανάγκες τους.

Στα πλαίσια αυτά, η «Ναυτεργατική Συνδικαλιστική Κίνηση» καλεί σε πλατιά σύσκεψη αύριο, Πέμπτη 9 του Φλεβάρη, στις 11 π.μ., στα γραφεία της ΠΕΜΕΝ (Μπουμπουλίνας 21, Πειραιάς), για την καλύτερη προετοιμασία της απεργίας και την κλιμάκωση του αγώνα.

Χάος και ασυδοσία στο ΝΑΤ

Το χάρισμα χρεών προς τους εφοπλιστές και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στη μη καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών των τελευταίων προς το ΝΑΤ, είναι, όπως φαίνεται, συνήθης πρακτική. Τελευταίο «κρούσμα» αποτελεί το ...«αίτημα» της εταιρίας CORE MARINE LIMITED, διαχειρίστριας του πλοίου «THE CALYPSO», προς το ΔΣ του ΝΑΤ, για την εκκαθάριση του τρέχοντος ναυτολογίου του πλοίου, χωρίς να έχει καταβάλει τις ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ!!!

Μάλιστα, η διαχειρίστρια εταιρία ζητά να μην καταβάλει τις ασφαλιστικές εισφορές, με τη δικαιολογία ότι «καθυστερεί η δημοσίευση της εγκριτικής πράξης νηολόγησης του πλοίου στο ΦΕΚ». Μετά τις έντονες αντιδράσεις του Σάββα Τσιμπόγλου, μέλους του ΔΣ του ΝΑΤ και προέδρου της ΠΕΜΕΝ, το ΔΣ του ΝΑΤ δεσμεύτηκε να εξετάσει τη συγκεκριμένη περίπτωση στην επόμενη συνεδρίαση.

Λίγο αργότερα, όμως, ακολούθησε ο απόλυτος τραγέλαφος. Τέθηκε προ ημερήσιας διάταξης αίτημα της ίδιας εταιρίας για άλλο πλοίο («ΠΕΡΛΑ»), για τον ίδιο ακριβώς λόγο με τον προηγούμενο, και ...εγκρίθηκε!!! Η παραβίαση ακόμα και αυτού του διάτρητου και υπέρ των εφοπλιστών ναυτικού δικαίου σε βάρος του ΝΑΤ και των ναυτεργατών γίνεται με την απόλυτη ευθύνη του ΥΕΝ και της συντριπτικής πλειοψηφίας των (διορισμένων και μη) μελών του ΝΑΤ, με αποτέλεσμα τον οικονομικό καταποντισμό του Ταμείου, που το χρέος του έχει φτάσει να ανέρχεται στο 1 τρισ. ευρώ!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ