Παρασκευή 10 Μάρτη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Οδική ανασφάλεια

Χτες, η στήλη σχολίαζε το γεγονός πως ο κατ' εξοχήν αρμόδιος για θέματα οδικής ασφάλειας, υπουργός Μεταφορών, Μ. Λιάπης, δεν ανέφερε ούτε λέξη για το θέμα αυτό στο δίχρονο απολογισμό του, παρότι υποτίθεται πως ήταν «πρώτης προτεραιότητας ζήτημα» για την κυβέρνηση. Να προσθέσουμε σήμερα ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφαλείας (ΠΟΑ), που ανακοίνωσε τις προάλλες το ΤΕΕ, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 23η θέση στην ευρωένωση των «25» στον τομέα της οδικής ασφάλειας. Γύρω στις 1.500 ανθρώπινες ζωές χάνονται ετησίως σε αυτοκινητικά δυστυχήματα, ενώ άλλοι 4.000 άνθρωποι τραυματίζονται βαριά. «Η επικινδυνότητα των ελληνικών δρόμων είναι εννέα φορές μεγαλύτερη από εκείνη της Γερμανίας ή της Γαλλίας», τόνισε ο κ. Ψαριανός, επικεφαλής του ΠΟΑ, στη σχετική εκδήλωση. Κι αυτό, παρά το γεγονός πως τα τελευταία 20 χρόνια έχει ξοδευτεί ένας πραγματικός πακτωλός χρημάτων για οδικά έργα, θα συμπληρώσουμε εμείς. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι πριν από δέκα χρόνια η κατασκευή ενός χιλιομέτρου δρόμου κόστιζε 1-1,2 δισ. δραχμές και τώρα έχει φτάσει στα 10-11 εκατ. ευρώ, δηλαδή τα 3,5-4 δισ. δραχμές. Κάπως έτσι αποκομίζουν τεράστια κέρδη οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ