Παρασκευή 21 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Σε τροχιά ιδιωτικοποίησης

Στην τροχιά της ιδιωτικοποίησης, όπως προβλέπει ο νόμος 2669/98 του ΠΑΣΟΚ, θέτει η κυβέρνηση της ΝΔ τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Το επιχειρησιακό σχέδιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ), που καταρτίστηκε από το 2003 χωρίς να προλάβει να το εφαρμόσει η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, προβλέπει τη μεταβίβαση έως και 40% των μετοχών του Οργανισμού στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και μέσω αυτής σε ιδιώτες. Φυσικά, η πρώτη «παρενέργεια» της ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών - όπως είναι αυτονόητο - θα είναι οι αυξήσεις στα εισιτήρια. Αλλωστε, το κατατεθειμένο στο υπουργείο Οικονομίας επιχειρησιακό σχέδιο του ΟΑΣΑ προβλέπει αυξήσεις 10% στα εισιτήρια ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ και ΗΣΑΠ.

Το θέμα των αυξήσεων στα κόμιστρα τέθηκε τις προάλλες από τους δημοσιογράφους στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών Μ. Λιάπη. Και εκείνος, καλλιεργώντας το γνωστό επίπλαστο φιλολαϊκό - φιλεργατικό προφίλ, έσπευσε να αποκλείσει το ενδεχόμενο αυτό, θυμίζοντας μάλιστα ότι μόλις πριν από έξι μήνες αυξήθηκαν (σ.σ.: κατά 11%) τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Υπενθυμίζουμε ότι και τότε ο Μ. Λιάπης απέκλειε τις αυξήσεις και έκανε λόγο για «φθηνές» συγκοινωνίες, αλλά οι βουλές της κυβέρνησης τον άφησαν εκτεθειμένο...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ