Τρίτη 10 Ιούνη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Σε επιβάτες και εργαζόμενους τα βάρη

Το επιβατικό κοινό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και τους εργαζόμενους σ' αυτές, έχει βάλει στο στόχαστρο η κυβέρνηση, με πρόσχημα τη βελτίωση των προσφερόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών.

Και για την κυβέρνηση, καλύτερες συγκοινωνίες, σημαίνει λιγότερα κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό για τις αστικές συγκοινωνίες, αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων και δραστική μείωση του κόστους λειτουργίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους.

Οσον αφορά το πρώτο, όπως προκύπτει από τον ισολογισμό του 1996 της Εταιρίας Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), η κρατική επιδότηση περιορίστηκε στα 23 δισ. δρχ., έναντι των 27 δισ. δρχ. του 1997. Για τις αυξήσεις στα εισιτήρια, η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει επίσημα ότι από την 1η Ιούλη 1997, θα κοστίζουν 100 δρχ., από 75 δρχ. σήμερα (αύξηση 33%), με προοπτική να φτάσουν στις 125 δρχ. τους πρώτους μήνες του 1998. Τέλος, όσον αφορά το κόστος λειτουργίας, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, σε ημερίδα που έγινε προχτές Κυριακή, είπε ότι το κόστος ανά επιβάτη είναι σήμερα 270 δρχ. και πρόσθεσε ότι πρέπει να μειωθεί στις 200 δρχ. Στην ίδια ημερίδα, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Π. Μπενετάτος,υπενθύμισε ότι στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες προβλέπονται 700 μετατάξεις εργαζομένων "σε νέες υπηρεσίες συγκοινωνιακών φορέων".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ