Παρασκευή 1 Μάρτη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
2ο Οι Βρυξέλλες "προσγειώνουν" την "Ολυμπιακή"

Το Διευθυντήριο απαγορεύει (! ) στο ελληνικό δημόσιο να καταβάλει τα 23 δισ. δραχμές για τη δεύτερη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας

Περισσότερη υποταγή και υποτέλεια στις εντολές τους, ζητούν τώρα από την κυβέρνηση οι "εταίροι" μας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, για να επιτρέψουν δήθεν τη συνέχιση του αποκαλούμενου προγράμματος εξυγίανσης της "Ολυμπιακής Αεροπορίας".

Το Διευθυντήριο των Βρυξελλών, με πρόσχημα ότι δήθεν καταστρατηγούνται όροι του "προγράμματος εξυγίανσης", απαγορεύει (!) στο ελληνικό δημόσιο να καταβάλει τα 23 δισ. δραχμές για τη δεύτερη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας. Οι κοινοτικοί παράγοντες ισχυρίζονται τώρα ότι τα 11 δισ. δραχμές που χορηγήθηκαν το 1995 για την "εθελούσια έξοδο" 950 υπαλλήλων με κίνητρα, αποτελούν δήθεν έμμεση επιδότηση της εταιρίας από τον κρατικό προϋπολογισμό, χωρίς την έγκριση των Βρυξελλών. Κι όλα αυτά, όταν είναι γνωστό ότι η ΕΕ ήξερε πολύ καλά ότι θα δοθούν κίνητρα για αποχωρήσεις προσωπικού, όπως προβλέπεται και στο νόμο περί "εξυγίανσης της ΟΑ". Οι Βρυξέλλες προβάλλουν και άλλους ισχυρισμούς (φτηνή μεταφορά των εφημερίδων, επιδότηση άγονων γραμμών κ.ά.), ενώ για να ανάψουν το "πράσινο φως" στη δεύτερη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου (23 δισ. δρχ.), ζητούν να συμψηφιστούν τα 11 δισ. δρχ. που διατέθηκαν για την αποχώρηση προσωπικού με κίνητρα, με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου!

Ο Σωκ. Μαντζουράνης,μέλος του ΔΣ της ΟΣΠΑ, χαρακτηρίζει αδιέξοδη και επικίνδυνη την πολιτική υποταγής στις εντολές της ΕΕ, επισημαίνει την ανάγκη άμεσης απεμπλοκής κυβέρνησης και διοίκησης της ΟΑ από τις επιλογές των Βρυξελλών και τονίζει ότι, αν συνεχίσουν να μην προβάλλουν αντιστάσεις στα σχέδια των "ισχυρών" στις αερομεταφορές, τότε, με μαθηματική ακρίβεια, ο εθνικός αερομεταφορέας δεν έχει μέλλον. Παράλληλα, καλεί τον υπουργό Μεταφορών να αναλάβει την ευθύνη για έναρξη συζητήσεων, με όρους και προϋποθέσεις πραγματικής εξυγίανσης της ΟΑ, προς το συμφέρον του ίδιου του εθνικού αερομεταφορέα, αλλά και της εθνικής οικονομίας.

  • Το ενδεχόμενο να τιναχτεί στον αέρα το πρόγραμμα πτήσεων της ΟΑ, αλλά και οι μαθητικές εκδρομές, αν δεν καλυφθούν άμεσα τα κενά σε ιπτάμενο προσωπικό, επισημαίνει η Ενωση Ιπταμένων Συνοδών - Φροντιστών (ΕΙΣΦ) του εθνικού αερομεταφορέα. Ενώ έχει εγκριθεί η πρόσληψη 200 μόνιμων συνοδών - φροντιστών, εντούτοις "παρουσιάζεται αδικαιολόγητη χρονοτριβή στην προκήρυξη του διαγωνισμού".
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Σκάνδαλο το ξεπούλημα των αεροπλάνων (2000-03-28 00:00:00.0)
Καταγγέλλουν την πολιτική απαξίωσης της εταιρίας (1998-12-31 00:00:00.0)
Στον αυτόματο πιλότο διάλυσης... (1998-04-14 00:00:00.0)
Η κυβέρνηση εκτελεί την "Ολυμπιακή"! (1998-03-20 00:00:00.0)
"Μυστικός" ο έλεγχος από το Διευθυντήριο (1998-02-20 00:00:00.0)
Σχέδια συρρίκνωσης και διάλυσης καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι (1998-01-20 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ