Σάββατο 20 Ιούλη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΜΑΡΚΟ ΠΟΛΟ
Στις υπηρεσίες της "Οριεντ Λάιν" η κυβέρνηση

Αγωνιστική "υποδοχή" ετοιμάζουν ξανά οι ναυτεργάτες σήμερα στο πειρατικό κρουαζιερόπλοιο. Νέες προκλήσεις από το δήμαρχο Ναυπλίου. Πιέσεις από την πλοιοκτήτρια εταιρία στο ΥΕΝ

"Τα αδύνατα δυνατά" κάνουν η κυβέρνηση, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά και ο δήμαρχος Ναυπλίου, για να διευκολύνουν το κρουαζιερόπλοιο Μάρκο Πόλο,αμερικανικών συμφερόντων, που έρχεται σήμερα ξανά στη χώρα.Σκοπός του "πειρατικού" πλοίου - να σημειώσουμε ότι το πλοίο απασχολεί 250 Φιλιππινέζους - είναι να σπάσει για άλλη μια φορά το "καμποτάζ" και να παραβιάσει την ελληνική νομοθεσία! Οι ναυτεργάτες και άλλοι εργαζόμενοι που θα συγκεντρωθούν και σήμερα στα λιμάνια του Πειραιά και του Ναυπλίου, θα επιχειρήσουν να εμποδίσουν τον κατάπλου του κρουαζιερόπλοιου, υπερασπιζόμενοι το καμποτάζ και το δικαίωμα στη δουλιά.

Στο Ναύπλιο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο δήμαρχος της πόλης κινητοποιεί, εδώ και μέρες, μηχανισμό εναντίον των ναυτεργατών, προβάλλοντας το ψευτοεπιχείρημα ότι οι διαδηλωτές θίγουν τον τουρισμό της πόλης, τη στιγμή που οι τουρίστες του "Μάρκο Πόλο" δεν "ακουμπούν" στο Ναύπλιο ούτε ένα σεντς! Επιπλέον, ο ανεκδιήγητος δήμαρχος θα υποδεχτεί σήμερα τους τουρίστες, όπως ο ίδιος ανακοίνωσε, με κόκκινα χαλιά και την μπάντα της πόλης!

Στο μεταξύ, προχτές στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ εκπροσώπων της εταιρείας και του αρχηγού του Λιμενικού Σώματος, Π. Ουσατζόπουλου,όπου οι εκπρόσωποι της "Οριεντ Λάιν" πίεσαν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να δώσει άδεια προκειμένου να καταπλεύσει το πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά.

Ο γραμματέας της ΠΕΜΕΝ, Σ. Τσιμπόγλου, μας δήλωσε σχετικά: "Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας σε συνεργασία με την πλοιοκτήτρια εταιρεία "Οριεντ Λάιν",αξιοποιώντας και τοπικούς παράγοντες του Ναυπλίου, όπως τον δήμαρχο, με ύποπτες και αδιαφανείς συναλλαγές προσπαθούν να νομιμοποιήσουν μια παρανομία σε βάρος των δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών και των συμφερόντων της χώρας συνολικά. Οι ναυτεργάτες παλεύουν για ελληνικά πλοία σε ελληνικές θάλασσες, με Ελληνες ναυτεργάτες και εφαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας, αυτό είναι η αποκλειστική εκμετάλλευση των εσωτερικών θαλάσσιων μεταφορών, το λεγόμενο καμποτάζ.Αυτό το πρόβλημα διαρκώς θα οξύνεται με τις επιλογές που κάνει η κυβέρνηση και τις κατευθύνσεις της ΕΕ. Αυτό που είναι αναγκαίο και απαραίτητο να κατανοήσουμε, όχι μόνο σαν ναυτεργάτες αλλά και γενικότερα σαν εργαζόμενοι, είναι ότι πρέπει να συγκροτήσουμε ένα μέτωπο αντίστασης στην ασύδοτη δράση του κεφαλαίου. Δε θα σταματήσουμε τον αγώνα".

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Σε ρόλο Πόντιου Πιλάτου (1998-09-17 00:00:00.0)
Ολα στον "αέρα" σε 100 μέρες! (1998-09-16 00:00:00.0)
Αλληλεγγύη στους ναυτεργάτες (1996-07-12 00:00:00.0)
Καταγγέλλουν την γκαγκστερική επίθεση (1996-06-25 00:00:00.0)
Βίαιη παραβίαση του νόμου! (1996-06-09 00:00:00.0)
Πανναυτεργατική συγκέντρωση (1996-05-28 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ