Τρίτη 23 Ιούλη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Μόνο η ΣΕΛΜΟ κερδίζει

"Τα μέχρι σήμερα οικονομικά αποτελέσματα από την πώληση καρτών στάθμευσης δημιουργούν πολλά ερωτηματικά καθώς ο αριθμός των καρτών που διετέθησαν το προηγούμενο δίμηνο αντιστοιχούν, σε σχέση με τον αριθμό θέσεων, κατά μέσο όρο σε 3,3 κάρτες ημερησίως ανά θέση στάθμευσης. Δηλαδή από τις 30.000 ώρες προσφερόμενου χρόνου στάθμευσης ημερησίως, φαίνεται ότι καλύπτονται μόνο οι 8.200 ώρες. Επίσης τα αυξημένα έσοδα από την ελεγχόμενη στάθμευση των πρώτων μηνών προέρχονται από τις κλήσεις των προηγούμενων χρόνων, έτσι για αυτόν το χρόνο θα είναι πτωτικά και δεν πρέπει να δημιουργηθεί η στρεβλή εικόνα ικανοποιητικού αποτελέσματος. Επίσης δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα ούτε ένας δειγματοληπτικός έλεγχος στα σημεία πώλησης των καρτών στάθμευσης για να διαπιστωθεί εάν διατίθενται μόνο νόμιμα θεωρημένες κάρτες. Δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα το "ον λάιν" σύστημα αμφίδρομης πληροφόρησης, μέσω του οποίου θα ενεργείται αποτελεσματικός έλεγχος. Και τέλος δεν έχει ακόμα εκπονηθεί και υποβληθεί το προβλεπόμενο από τη σύμβαση σχέδιο εκπαίδευσης του στελεχιακού δυναμικού της Δημοτικής Αστυνομίας".

Τα παραπάνω στοιχεία για τη μέχρι σήμερα πορεία του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Δήμο Πειραιά από την ιδιωτική εταιρεία ΣΕΛΜΟ έδωσε χτες στη δημοσιότητα ο δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης του Δήμου Πειραιά και επικεφαλής της δημοτικής κίνησης "Πρωτοβουλία για τον Πειραιά" Χαράλαμπος Κεφάλας, εκφράζοντας παράλληλα την αμφισβήτησή του για τα μέχρι σήμερα οικονομικά αποτελέσματα και οφέλη του δήμου από αυτή τη συνεργασία. Με δεδομένο ότι ο Χ. Κεφάλας δεν είναι ενάντια στο μέτρο της ελεγχόμενης από ιδιώτες στάθμευσης, γίνεται κατανοητό ότι αυτό που συμβαίνει σήμερα στον Πειραιά με το θέμα της στάθμευσης είναι μία εν ψυχρώ προικοδότηση μιας ιδιωτικής εταιρίας και τίποτα άλλο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ