Παρασκευή 30 Αυγούστου 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΜΕΤΡΟ
Πανωπροίκι 175 δισ. απαιτεί η κοινοπραξία!

Και με νέες διαθεσιμότητες απειλούνται οι εργαζόμενοι. Η κυβερνητική αδιαφορία, που τροφοδοτεί τους εκβιασμούς της κοινοπραξίας, επαναβεβαιώθηκε χτες, κατά τη διάρκεια τριμερούς συνάντησης στο υπουργείο Εργασίας. Σε ρόλο Πόντιου Πιλάτου, σε ό,τι αφορά τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας, ο Ε. Γιαννόπουλος

"Εμείς είμαστε εδώ για την ανεργία. Το πρόβλημα είναι του ΥΠΕΧΩΔΕ. Αυτό και το υπουργείο Ανάπτυξης είναι υπεύθυνο για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας"!Αυτήν την απείρου κάλλους δήλωση έκανε χτες - κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου - ο υπουργός Εργασίας Ε. Γιαννόπουλος,αρνούμενος να κάνει οποιαδήποτε παρέμβαση για τις μαζικές απολύσεις 20 εργαζομένων και τις διαθεσιμότητες άλλων 128, στις οποίες προχώρησε η κοινοπραξία του "Ολυμπιακό Μετρό",κατασκευάστρια του μετρό Αθήνας, πριν λίγες μέρες. Πατώντας πάνω στην πλήρη αδιαφορία του υπουργού και συνολικά της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του προβλήματος, η κοινοπραξία εκβιάζει για νέα "πανωπροίκια" και προαναγγέλλει δεκάδες ακόμα διαθεσιμότητες. Με απεργιακές κινητοποιήσεις τις επόμενες μέρες προειδοποιούν οι εργαζόμενοι.

Ο υπουργός αρνήθηκε να δεσμευτεί στο αίτημα του Παραρτήματος Εργαζομένων στο μετρό να υπάρξει διυπουργική συνάντηση με τη συμμετοχή και του ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά και της κοινοπραξίας, ώστε να βρεθεί οριστική λύση και να συνεχιστεί απρόσκοπτα η κατασκευή του έργου. Ο δε υφυπουργός, Λ. Κανελλόπουλος,προκειμένου να αποσείσει τις ευθύνες της κυβέρνησης, απέναντι σε 3.500 εργαζόμενους που κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο, επιδόθηκε σε δηλώσεις συκοφάντησης του σωματείου, χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα σαν "ομάδα του ΚΚΕ"!

Τον "Πόντιο Πιλάτο" παριστάνει και η δημόσια εταιρία "Αττικό Μετρό",που έχει την επίβλεψη του έργου, η οποία, με χτεσινή της ανακοίνωση, παραπέμπει τις ευθύνες για τις απολύσεις και διαθεσιμότητες, καθώς και για τις καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου, στην ιδιωτική κοινοπραξία. Ταυτόχρονα δε λέει κουβέντα, για ποιους λόγους, τόσο αυτή, όσο και η αμερικανική εταιρία, τεχνικός σύμβουλος, ΜΠΕΧΤΕΛ,ενώ γνώριζαν εδώ και μήνες τα τεχνικά προβλήματα που υπάρχουν, δεν προχώρησαν σε συγκεκριμένες λύσεις. Η κοινοπραξία "Ολυμπιακό Μετρό", χρησιμοποιώντας σαν μοχλό πίεσης τους εργαζόμενους, εκβιάζει και για νέες οικονομικές διεκδικήσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από πηγές της κοινοπραξίας, οι οικονομικές της απαιτήσεις ανέρχονται στο ποσό των 175 δισ. δραχμών, ενώ ταυτόχρονα ζητά αναπροσαρμογή του χρονοδιαγράμματος παράδοσης του έργου τουλάχιστον για το καλοκαίρι του 2001!

Στο μεταξύ χτες στην τριμερή συνάντηση που έγινε στο υπουργείο Εργασίας, οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας, Μ. Σίμας και Λ. Παπιδάς,όχι μόνο αρνήθηκαν να ανακαλέσουν τις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες, αλλά είπαν ότι σχεδιάζουν δεκάδες ακόμα διαθεσιμότητες και εξέφρασαν τον φόβο ότι αν συνεχιστεί η παύση των εργασιών, δεν ξέρουν πού θα φτάσει το πρόβλημα!

Ο Γ. Συνοδινός,πρόεδρος του Παραρτήματος, δήλωσε στην εφημερίδα μας: "Καταγγέλλουμε τη στάση του υφυπουργού, ο οποίος, για να αποφύγει τις τεράστιες ευθύνες του υπουργείου και συνολικά της κυβέρνησης, καταφεύγει σε μια χυδαία συκοφάντηση του σωματείου, σε μια προσπάθεια να κλονίσει την εμπιστοσύνη των εργαζομένων σε αυτό και να αμβλύνει την αγωνιστική τους στάση. Δηλώνουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στους εκβιασμούς της κοινοπραξίας, τους οποίους τροφοδοτεί η ανευθυνότητα της κυβέρνησης. Είμαστε αποφασισμένοι να παλέψουμε για να δοθεί οριστική λύση για τη συνέχιση του έργου και την ανάκληση απολύσεων και διαθεσιμοτήτων".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ