Τρίτη 7 Οχτώβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
"Μπλόκο" σε σάπιο πλοίο

Μετά από καταγγελία συνδικαλιστών, εντοπίστηκε και απαγορεύτηκε ο απόπλους του σάπιου τσιμεντάδικου ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Ενα ακόμα τσιμεντάδικο πλοίο σάπιο και με τρύπες σε επικίνδυνα σημεία του,εντοπίστηκε να ταξιδεύει ...ανενόχλητο από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας!Πρόκειται για το πλοίο ΚΑΤΕΡΙΝΑ του εφοπλιστή Βασιλείου,με σημαία ...Μπελίτζε (!), το οποίο εντοπίστηκε από συνδικαλιστές, την περασμένη Παρασκευή, όταν φόρτωνε στον προβλήτα της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ στην Ελευσίνα! Τη σοβαρότητα της κατάστασης του συγκεκριμένου πλοίου αποδεικνύει και η απαγόρευση του απόπλου του, που εξέδωσε η Διεύθυνση Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων, η οποία, όμως, ... ευαισθητοποιήθηκε μετά από τις καταγγελίες των συνδικαλιστών!

Στο τέλεξ της ΔΕΕΠ προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας, αναφέρεται: "Γνωρίζουμε πλοίο επιθεωρήθηκε από υπηρεσία μας την 3/10/97 και απαγορεύτηκε ο απόπλους του λόγω διαπίστωσης ουσιωδών ελλείψεων τομέα ασφαλείας"!

Το πλοίο εντοπίστηκε από συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού και της Πανελλήνιας Ενωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής "Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ" και, όπως αναφέρεται σε κοινή καταγγελία των δύο σωματείων, έχει τρυπήσει η μπροστινή δεξαμενή έρματος του πλοίου (for - peek),ενώ η ανάλογη δεξαμενή που βρίσκεται στην πρύμνη (after - peek) είναι εντελώς σάπια! Σημειώνεται ότι αυτές οι δεξαμενές πρέπει να είναι στεγανές, για να είναι και το πλοίο ασφαλές. Επιπλέον, το πλοίο ταξίδευε με ελλείψεις στη σύνθεση του πληρώματος, αφού υπηρετούν 8 ναυτεργάτες, από τους 11 που προβλέπονται στην οργανική σύνθεση!

Ο γραμματέας του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Κώστας Ζούκας, σχολίασε σχετικά: "Φαίνεται ότι η τραγωδία του τσιμεντάδικου πλοίου ΔΥΣΤΟΣ άφησε εντελώς αδιάφορους τους αρμόδιους του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και τον υπουργό. Από τύχη δε θρηνήσαμε θύματα στην περίπτωση του πλοίου ΚΑΤΕΡΙΝΑ,το οποίο να σημειωθεί ότι δεν είναι το μόνο. Αποτελεί ένα από τα πολλά πλωτά φέρετρα που ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή, ενώ θα έπρεπε να είναι στα διαλυτήρια, θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές των ναυτεργατών. Αυτά τα σαπάκια πρέπει να σταματήσουν να πλέουν στις θάλασσες".

Υπενθυμίζεται ότι η τραγική κατάσταση, ειδικά των τσιμεντάδικων πλοίων, είχε καταγραφτεί ακόμα και από τους υποτυπώδεις ελέγχους που είχαν διενεργηθεί από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, λίγο μετά τη βύθιση του ΔΥΣΤΟΣ. Οσον αφορά δε το πόρισμα για τα αίτια της τραγωδίας του ΔΥΣΤΟΣ, ακόμα δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας, παρά το γεγονός ότι ο υπουργός είχε δεσμευτεί ότι θα ήταν έτοιμο τον ...περασμένο Φλεβάρη!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ