Παρασκευή 29 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΙΝΚΑ
Τηλεφωνικά παράπονα στο 1721

Ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1721 εγκαθίσταται σταδιακά σε όλα τα κέντρα πληροφόρησης και στα γραφεία των οργανώσεων - μελών του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) και της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας (ΓΟΚΕ) για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, τόσο στην πληροφόρηση, όσο και στη διεκπεραίωση των παραπόνων και καταγγελιών τους. Αυτό ανακοίνωσαν χτες οι εκπρόσωποι των δύο καταναλωτικών οργανώσεων, σύμφωνα με τους οποίους, μέσα στο πρώτο πεντάμηνο του 1998, έχουν καταγραφεί 30.155 καταγγελίες, στις οποίες την "πρωτιά" έχουν και πάλι τα νοθευμένα και ακατάλληλα τρόφιμα και η ακρίβεια, οι πωλήσεις από απόσταση και οι πιστωτικές κάρτες.

Με το νέο σύστημα κωδικοποίησης των παραπόνων και καταγγελιών, ανέφεραν οι ίδιοι, εξυπηρετείται η άμεση προώθησή τους στους φορείς των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων και στις ίδιες τις επιχειρήσεις για την άμεση και όσο είναι δυνατόν εξωδικαστική επίλυση των διαφορών και ικανοποίηση των δικαιωμάτων των καταναλωτών.

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι προκαλεί ερωτηματικά το γεγονός ότι και το ΙΝΚΑ και η ΓΟΚΕ δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα "επώνυμα" προϊόντα, τα οποία κατά την άποψή τους "διασφαλίζουν" περισσότερο την ποιότητά τους. Πρόκειται για μια συνεχή εμμονή των συγκεκριμένων φορέων, που δημιουργεί εύλογες απορίες για τις σκοπιμότητες που υπηρετούνται και για το πού επιχειρούν να καθοδηγήσουν τους καταναλωτές.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ