Τετάρτη 2 Αυγούστου 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Αμόκ για κατασκευή μεγάλων γκαράζ

Αντί η κυβέρνηση να επιλέξει τη βελτίωση των δημόσιων συγκοινωνιών, ώστε να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου, προτιμά να ευνοεί την κατασκευή γκαράζ εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτό προκύπτει από την ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων και Κινήσεων για την Προστασία των Ελεύθερων Χώρων της Αθήνας και την Ποιότητα Ζωής, στην οποία καταγγέλλεται το αμόκ κατασκευής υπόγειων και υπέργειων χώρων στάθμευσης σε βάρος των κοινόχρηστων χώρων της Αθήνας, που έχει καταλάβει κυβερνητικούς και δημοτικούς φορείς.

Η Συντονιστική Επιτροπή επισημαίνει ότι ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης πέρασε διάταξη στο νόμο τροποποίησης του ΓΟΚ, που δίνει τη δυνατότητα στην «Αττικό Μετρό» να κατασκευάζει γκαράζ κάτω από κοινόχρηστους χώρους και χώρους ιδιοκτησίας του μετρό. Ακόμα, συνεχίζει, ο Δήμος Καλλιθέας αποφάσισε να παραχωρήσει στο ΥΠΕΧΩΔΕ το χώρο των παλιών εργοστασίων ΒΙΟΧΡΩΜ και ΒΙΚΑ για την κατασκευή υπόγειου γκαράζ, ο Δήμος Πειραιά προχωρά στην κατασκευή γκαράζ στην πλατεία Τερψιθέας που έχει χαρακτηριστεί δημόσιος βοτανικός κήπος. ο Δήμος Αθηναίων αποφάσισε να κατασκευάσει στις πλατείες Κάνιγγος, Κολωνακίου, Αγ. Θωμά στο Γουδί και το ΥΠΕΧΩΔΕ προτίθεται να γκρεμίσει τα Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας για να κατασκευάσει υπόγειο γκαράζ.

Τα γκαράζ, τονίζεται στην ανακοίνωση, είτε υπόγεια είτε υπέργεια, μετατρέπουν τις περιοχές σε κρανίου τόπο και αφαιρούν πολύτιμο χώρο από τις πλατείες και τα πάρκα.

Μόνη λύση είναι - επισημαίνει η Συντονιστική - η βελτίωση των δημόσιων συγκοινωνιών, η συμπλήρωση του μετρό με δίκτυο τραμ ώστε να μειωθεί η ανάγκη κίνησης με αυτοκίνητο, που η αυξημένη χρήση του οδηγεί στη δημιουργία γκαράζ σε βάρος των ελεύθερων χώρων και του ελάχιστου πρασίνου στην Αθήνα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ