Σάββατο 23 Σεπτέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
«Παρέλυσαν» σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές πόλεις!

Απίστευτη ταλαιπωρία σε Νάπολι και Μπάρι. Μόνο για λίγες ώρες έμειναν κλειστοί οι δρόμοι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, αφού επικράτησε κυκλοφοριακό κομφούζιο

Κυκλοφοριακό χάος και μεγάλη ταλαιπωρία εκατομμυρίων ανθρώπων ήταν η εικόνα που επικράτησε χτες σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις που συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο». Αυτή η εικόνα ανάγκασε ακόμα και την Ευρωπαία επίτροπο, αρμόδια για θέματα Περιβάλλοντος, Μαργκότ Βάλστρεμ να παραδεχτεί ότι «σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις δε μειώθηκε το συνηθισμένο μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς δρόμους»! Ενώ ο αντιδήμαρχος της Στοκχόλμης Στεν Νόρντιν αναγκάστηκε να... θυμηθεί ότι «το περιβάλλον δε θα βελτιωθεί μόνο με μια ημέρα χωρίς αυτοκίνητα, αλλά με καλύτερες δημόσιες συγκοινωνίες».

Η χτεσινή εικόνα σε όλη την Ευρώπη ήταν απόλυτα φυσιολογική, αφού η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ενωσης στο θέμα των Μεταφορών είναι αυτή που δημιουργεί πόλεις αποκλειστικά και μόνο για τα ΙΧ, υπονομεύοντας τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αφού αυτό εξυπηρετεί τις πολυεθνικές εταιρίες πετρελαίου, τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις εταιρίες κατασκευής ελαστικών και τις κατασκευαστικές εταιρίες.

Οπως μετέδιδαν χτες ευρωπαϊκά πρακτορεία ειδήσεων:

Στην Ιταλία και συγκεκριμένα στη Νάπολι και το Μπάρι, οι δρόμοι «παρέλυσαν». Σύμφωνα με την ιταλική τηλεόραση, η κίνηση σε αυτές τις δύο πόλεις ήταν ανυπόφορη.

Στη Βρετανία, μόνο 10 από τους 175 δήμους συμμετείχαν στο πρόγραμμα, ενώ στο Λονδίνο ελάχιστοι δρόμοι παρέμειναν κλειστοί για τα αυτοκίνητα.

  • Στη Γαλλία, συμμετείχαν στο πρόγραμμα 69 πόλεις. Το γαλλικό υπουργείο Περιβάλλοντος είχε ορίσει μια περιφερειακή ζώνη σε κάθε πόλη για να κινούνται τα οχήματα που εξυπηρετούν καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης.
  • Στην Ισπανία συμμετείχαν 215 πόλεις και στη Μαδρίτη μεγάλα τμήματα του κέντρου έμειναν κλειστά μόνο για τέσσερις ώρες.
  • Στην πρωτεύουσα του Βελγίου, τις Βρυξέλλες η κίνηση δε μειώθηκε καθόλου και το μποτιλιάρισμα φαινόταν... καθαρά από το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
  • Στη Βιέννη απαγορεύτηκε τελείως η κίνηση των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης και οι δημοτικές αρχές μοίραζαν φυλλάδια στα οποία προτείνονταν εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης. Να σημειώσουμε ότι στη Βιέννη υπάρχει πολύ καλό δίκτυο αστικών συγκοινωνιών.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ