Ετσι, η διοργάνωση του αποκλεισμού ορισμένων περιφερειακών οδών (κυρίως οδών διαφυγής) σε μια σειρά από εμπορικά κέντρα διαφόρων δήμων του Λεκανοπεδίου, είχε σαν αποτέλεσμα να φρακάρουν οι κεντρικοί δρόμοι και οι οδηγοί να ζήσουν τα συνηθισμένα μποτιλιαρίσματα, ενώ και το νέφος - παρά το έντονο βοριαδάκι - έκανε και χτες την εμφάνισή του, όχι μόνο στο κέντρο (οδός Πατησίων), αλλά και στην περιφέρεια (Περιστέρι και Λυκόβρυση), όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία του ΠΕΡΠΑ.
Από την άλλη πλευρά, η συνηθισμένη ταλαιπωρία περίμενε όσους κατοίκους του Λεκανοπεδίου υπάκουσαν στις κυβερνητικές εκκλήσεις και προτίμησαν τα - δωρεάν λόγω της ημέρας - μέσα μαζικής μεταφοράς, αποκαλύπτοντας έτσι την ανεπάρκειά τους, παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Βερελής, χτες κυκλοφόρησαν 80 λεωφορεία και 120 τρόλεϊ παραπάνω. Ο ίδιος βέβαια, στις ίδιες δηλώσεις του, ομολόγησε ότι τα αποτελέσματα δεν ήταν εντυπωσιακά.
Να σημειώσουμε, επίσης, ότι τρόμος βασίλευε σε όσους προτίμησαν να πάρουν τα ποδήλατά τους, όταν ήταν αναγκασμένοι να κινηθούν δίπλα στα αυτοκίνητα και έξω από τους μικρούς αποκλεισμένους δρόμους. Η ανυπαρξία ποδηλατοδρόμων στους κεντρικούς δρόμους ήταν κάτι παραπάνω από φανερή.
Και ενώ συνέβαιναν όλα αυτά, ο πρωθυπουργός Κ. Σημίτης, συνοδευόμενος από τους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη και Μεταφορών Χρ. Βερελή, ανέβηκε στο μετρό και σε μίνι μπας και παραβρέθηκε σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ν. Ψυχικού. «Ολοι γνωρίζουμε - δήλωσε - ότι η ανάπτυξη των πόλεών μας, τα χρόνια που πέρασαν, δεν έδωσε σημασία στην ύπαρξη ελεύθερων χώρων, χώρων πρασίνου. Αντιθέτως, έδωσε σημασία στο αυτοκίνητο». Προς τι, όμως, αυτή η ομολογία, όταν η ίδια η κυβέρνησή του, με πρόσχημα τους Ολυμπιακούς Αγώνες, παραδίδει στους μεγαλοεργολάβους για τσιμεντοποίηση όλους τους εναπομείναντες ελεύθερους χώρους της Αττικής; Ποιον νομίζει ότι μπορεί να κοροϊδέψει, όταν προσθέτει πως «η κυβέρνηση κάνει προσπάθειες για την ουσιαστική αντιμετώπιση του προβλήματος;».