Σάββατο 11 Νοέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
«ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ»
Τους φταίει η Δικαιοσύνη

Κυβερνητικά στελέχη επιδίδονται σε δηλώσεις ενάντια στις ενέργειες του   Εισαγγελέα Πειραιά, επειδή ζήτησε να κινηθεί η διαδικασία περί ευθύνης υπουργών

Επίθεση στη Δικαιοσύνη, πριν καλά - καλά ξεκινήσει τις έρευνες για τα αίτια του πολύνεκρου ναυαγίου του «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», εξαπέλυσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για να αποδείξει πλήρως ότι στόχος της είναι να «πνίξει» κάθε φωνή και κάθε στοιχείο που αφορούν την αποκάλυψη των πραγματικών ενόχων για το έγκλημα σε βάρος των 81 επιβατών. Την επίθεση ξεκίνησε από προχτές το βράδυ ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Χρ. Παπουτσής. Επιχειρώντας, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, να συμμαζέψει τα... ασυμμάζευτα για τις εγκληματικές, όπως αποδείχτηκε, ευθύνες που τον βαραίνουν, κατηγόρησε, με δήλωσή του τον εισαγγελέα Πειραιά για «επιλεκτική ευαισθησία», «πρόχειρους και αβασάνιστους ισχυρισμούς», με τους οποίους...«συσκοτίζεται και αποπροσανατολίζεται η κοινή γνώμη» και προσπάθεια «ποινικοποίησης της πολιτικής ζωής»! Χτες τη σκυτάλη παρέλαβε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δ. Ρέππας ο οποίος έκανε λόγο για...«άλλα κίνητρα βάσει των οποίων κινούνται κάποιοι λειτουργοί»!

Τη γραπτή δήλωση του Χρ. Παπουτσή «συνοδεύει» δελτίο από το Γραφείο Τύπου του υπουργείου το οποίο όπως αναφέρεται εκδόθηκε μετά από διαβούλευση των αρμοδίων υπηρεσιών. Το δελτίο αυτό αποτελεί απάντηση στα όσα προσάπτει ο εισαγγελέας στον Χρ. Παπουτσή όμως τα στοιχεία που παρατίθενται για να διαψεύσουν τον εισαγγελέα είναι... «ανάπηρα» και έρχονται να επιβεβαιώσουν έμμεσα τα πάρε - δώσε του ΥΕΝ με τους εφοπλιστές.

Ειδικότερα επιβεβαιώνει την κατηγορία ότι ο Χρ. Παπουτσής επέτρεψε παράνομα την ακινησία του «ΣΑΜΙΝΑ» επί εξίμισι μήνες (το ΝΔ 187/73 επιβάλλει τη 10μηνη κίνηση των ακτοπλοϊκών και δύο μήνες ετήσια συντήρηση) αναφέρει ότι το πλοίο ήταν ακίνητο από τις 5 Οκτώβρη 1999 ως τις 18 Ιούλη 2000 όπως αναφέρει αυτό έγινε στα «πλαίσια της νομιμότητας»... Επίσης ότι το πλοίο απέπλευσε χωρίς πιστοποιητικά αξιοπλοΐας επειδή έγινε «δυνατή η άμεση έκδοση πιστοποιητικού ασφαλείας» καθώς οι υπηρεσίες κατά την ώρα απόπλου ήταν «εκτός ωραρίου υπηρεσίας»! Τελικά στις 20 Ιούλη εκδόθηκε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας αυτό το με υπ. αριθμ. 333 όμως στο δελτίο αποκρύβεται το γεγονός ότι το πιστοποιητικό αυτό είχε ένα «κάρο» παρατηρήσεις που έπρεπε να αποκατασταθούν πριν βουλιάξει το πλοίο πράγμα που δεν έγινε...

Το διοικητικό Συμβούλιο της Ενωσης Εισαγγελέων απαντώντας στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία σημειώνει: «Οι Ελληνες εισαγγελείς εκπληρώνουν τα λειτουργικά τους καθήκοντα σύμφωνα με το νόμο και τη συνείδησή τους, χωρίς οποιαδήποτε διάθεση ανάμειξης στην πολιτική ζωή του τόπου. Κάθε αντίθετη άποψη ή σκέψη είναι καθ' ολοκληρία αβάσιμη».

Ο Δ. Ρέππας όταν κλήθηκε να σχολιάσει την ανακοίνωση της Ενωσης Εισαγγελέων επέκτεινε το «έργο» του Χρ. Παπουτσή αναφέροντας ότι πιστεύει πως σ' αυτή την ανακοίνωση αποδοκιμάζονται «τυχόν ενέργειες που δημιουργούν την υποψία ότι άλλα είναι τα κίνητρα βάσει των οποίων κινούνται κάποιοι λειτουργοί, είτε είναι στην πολιτική, είτε στη Δικαιοσύνη, είτε σε άλλους θεσμούς ή τομείς»...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ