Ο εργαζόμενος λαός σε ολόκληρη τη χώρα πρέπει να έχει ξεκάθαρο ότι ποτέ όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν πλήρωνε το εισιτήριο του... Αθηναίου, όπως αισχρότατα έρχεται να υποστηρίξει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Αυτό που πλήρωνε ήταν το κόστος μετακίνησης του εργατικού δυναμικού προς τις φάμπρικες και τα γραφεία, η επιδότηση δηλαδή των δημόσιων συγκοινωνιών στην ουσία είναι επιδότηση των αφεντικών, τα οποία απαλλάσσονται από ένα ακόμη έξοδο, τη μετακίνηση των εργαζόμενων που απασχολούν στις επιχειρήσεις τους από και προς τους χώρους δουλειάς. Επιπλέον, οι κρατικές επιδοτήσεις με τη μία ή την άλλη μορφή, αποτελούν πρακτική που εφαρμόζεται σχεδόν παντού στον κόσμο, όπου τουλάχιστον υπάρχουν αστικά κέντρα και συγκεντρωμένο εργατικό δυναμικό, αλλά και καταναλωτές προϊόντων...
Επειδή, απ' ό,τι φαίνεται, τα επικοινωνιακά επιτελεία της κυβέρνησης και οι «παπαγάλοι» τους στα αστικά ΜΜΕ, θα το «παίξουν» ιδιαίτερα το παραπάνω παραμυθάκι το αμέσως επόμενο διάστημα, τα φτωχά λαϊκά στρώματα σε όλη τη χώρα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα ακριβά εισιτήρια για τους κατοίκους της πρωτεύουσας σηματοδοτούν επιδείνωση των όρων μετακίνησης των φτωχών λαϊκών στρωμάτων και της νεολαίας σε ολόκληρη τη χώρα. Η υπεράσπιση λοιπόν του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, η διεκδίκηση φτηνών ή και δωρεάν μετακινήσεων των εργαζομένων το πρωί, των ανέργων, των χαμηλοσυνταξιούχων και της σπουδάζουσας νεολαίας, η πάλη για Ενιαίο Δημόσιο Φορέα Συγκοινωνιών είναι και δική τους υπόθεση.