Τετάρτη 14 Μάρτη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Υπουργική αΜΕΤΡΟέπεια...

Φτάσαμε, λοιπόν, σ' αυτό το έσχατο σημείο. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης, ο μάστορας αυτός της αρνητικής διαφήμισης, με αφορμή τον ένα χρόνο λειτουργίας του - κουτσουρεμένου ακόμη - μετρό της Αθήνας, να επικρίνει συλλήβδην επιστήμονες, δημοσιογράφους και πολιτικούς επειδή «τολμούν» να κάνουν κριτική στο έργο του! Ενδεικτικό για το ύφος και το ήθος του είναι και το γεγονός ότι έφτασε στο σημείο, να κατασκευάσει περίπτερο - αλήθεια, μήπως είναι το ίδιο που κατάπιε ο «μετροπόντικας» και τη γλίτωσε «παρά τρίχα» ο ιδιοκτήτης του; - προκειμένου να αναρτήσει διάφορα πρωτοσέλιδα εφημερίδων με αρνητικά δημοσιεύματα, προτρέποντας τους δημοσιογράφους να ζητήσουν συγνώμη για την «κινδυνολογία και την παραπληροφόρηση που άσκησαν»!

Δε συμμεριζόμαστε ασφαλώς διάφορες υπερβολές που γράφτηκαν για το θέμα αυτό. Οφείλουμε όμως να πούμε ότι ο συγκεκριμένος υπουργός - αλλά και συνολικά η κυβέρνηση - φαίνεται πως δεν αντέχουν να ακούν, να βλέπουν και να διαβάζουν παρά μόνο τη δική τους «αλήθεια». Κι όταν η αλήθεια είναι διαφορετική ή όταν έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους», όπως στο συγκεκριμένο έργο του μετρό, τότε βρίσκονται στην ανάγκη να επιστρατεύσουν γκεμπελίστικα κόλπα και περισσό θράσος. Ας μας απαντήσει, λοιπόν, ο λαλίστατος υπουργός:

  • Είναι αλήθεια ή παραπληροφόρηση, ότι το μετρό παραδόθηκε πέρσι «κολοβό», κι ότι ακόμη εκκρεμεί από την αρχική εργολαβία το τμήμα Σύνταγμα - Μοναστηράκι, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το Μάρτη του 2003;
  • Είναι αλήθεια ή κινδυνολογία ότι το κόστος του κουτσουρεμένου μετρό των 17 μόνο χιλιομέτρων έχει ξεπεράσει ήδη τα 750 δισ. δρχ. όταν ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν 178 δισ. δρχ.;
  • Είναι αλήθεια ή όχι ότι με τις διάφορες «συμπληρωματικές» συμβάσεις δόθηκαν στους εργολάβους πάνω από 100 δισ. δρχ. «πανωπροίκια»;
  • Είναι αλήθεια ή ψέμα ότι το μετρό υπολογίζονταν να έχει 450.000 επιβάτες την ημέρα, ενώ τον πρώτο χρόνο είχε μόνο 232.000 επιβάτες τη μέρα, όχι μόνο επειδή λειτούργησε κολοβό, αλλά εξαιτίας της ανεπάρκειας σταθμών μετεπιβίβασης, έλλειψης χώρων στάθμευσης και του πανάκριβου εισιτηρίου των 250 δρχ. που πρόκειται σύντομα να γίνει 300;

Ας σταματήσει, λοιπόν, ο κ. Λαλιώτης να μιλάει «για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου» και να μην προκαλεί. Το θράσος δεν είναι πάντα καλός σύμβουλος. Ενίοτε μπορεί να ερμηνευτεί και ως αδυναμία...


Ν.Π.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ