Τετάρτη 6 Φλεβάρη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... αλλά με «υγιή ανταγωνισμό»

Τέλος, «διαβεβαιώνει» ότι θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα ώστε να διασφαλιστεί στην πράξη ο διαχωρισμός μεταξύ διαχειριστών υποδομής και παρόχων σιδηροδρομικών μεταφορών όσο και συνολικότερα ο «υγιής ανταγωνισμός» στο σύνολο της εσωτερικής αγοράς. Κατ' αρχήν να σημειώσουμε ότι τα παραπάνω μέτρα έχουν ήδη υιοθετηθεί από τις ελληνικές κυβερνήσεις των τριών τελευταίων χρόνων μέσω των σχετικών νόμων που ρυθμίζουν τα ζητήματα ιδιωτικοποίησης του εγχώριου σιδηροδρόμου. Αρα και σ' αυτόν τον τομέα το ντόπιο πολιτικό προσωπικό σπεύδει να εφαρμόσει μέτρα της ΕΕ πριν αυτά καλά - καλά κοινοποιηθούν δημόσια. Αλλωστε έχει συναποφασίσει γι' αυτά, συμφωνεί μ' αυτά, ακριβώς επειδή είναι μέτρα ενίσχυσης του κεφαλαίου. Οι προτάσεις της Επιτροπής έρχονται να ενισχύσουν την τάση συγκεντροποίησης των σιδηροδρομικών μεταφορών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και να ενισχύσουν την κερδοφορία των μεγάλων μονοπωλιακών ομίλων που λειτουργούν στον κλάδο. Οσο για τις δήθεν νομικές «δικλείδες ασφαλείας», που υποτίθεται ότι θα τεθούν με σκοπό τη διασφάλιση λειτουργίας του «υγιούς ανταγωνισμού», μέσω του ανταγωνισμού ενισχύεται επίσης το κεφάλαιο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ