Μπορεί τον περασμένο Μάρτη ο διευθυντής Μάρκετινγκ της ΔΟΕ, Μ. Πέιν, να δήλωνε ότι «θα περιορίσουμε τους χορηγούς και θα προσπαθήσουμε να πραγματοποιήσουμε μακροχρόνιες συμφωνίες με τις εταιρίες», ωστόσο οι κατηγορίες χορηγιών των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 θα είναι περισσότερες από τους αρχικούς υπολογισμούς. Η συγκεκριμένη απόφαση για επέκταση του χορηγικού προγράμματος είναι βέβαιο πως έχει ληφθεί κατόπιν έγκρισης των πολυεθνικών κολοσσών- χορηγών της ΔΟΕ. Κι αυτό γιατί εκείνες ελέγχουν απόλυτα το «προϊόν» και απ' ό,τι φαίνεται έκριναν πως δεν κινδυνεύουν από τον ανταγωνισμό με τις ελληνικές επιχειρήσεις... Η απόφαση αφορά τους εθνικούς χορηγούς της «Αθήνα 2004».
Το χρήμα, λοιπόν, που θα εισρεύσει στο ταμείο της ΔΟΕ, αλλά και των επιχειρήσεων που θα διαφημιστούν μέσω των Ολυμπιακών Αγώνων, θα είναι άφθονο, ενώ δεν αποκλείεται το μοντέλο της «Ατλάντα» (υπερεμπορευματοποίηση που προκάλεσε την αντίδραση ακόμα και στελεχών της ΔΟΕ) να επαναληφθεί στο αρχαιοπρεπές περιβάλλον που πουλά περισσότερο...
Υπενθυμίζεται ότι οι δέκα κατηγορίες χορηγιών, από τις οποίες είτε έχουν αναδειχτεί χορηγοί είτε όχι, είναι οι εξής: Τηλεπικοινωνίες, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρίες, ναυτιλία, αυτοκινητοβιομηχανία, καύσιμα, ενέργεια, αεροπορικές εταιρίες, γαλακτοβιομηχανία, ζυθοποιία).
Στο μεταξύ, στο τελικό στάδιο βρίσκονται οι συζητήσεις για την επίτευξη συμφωνίας, ώστε τα «Ολυμπιακά» προϊόντα, που φέρουν τα εμβλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, να πωλούνται στη Γαλλία, ενώ ήδη τα συγκεκριμένα προϊόντα πωλούνται στην Κύπρο.