Τρίτη 19 Ιούνη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«Εκτροχιασμοί» στην ΕΡΓΟΣΕ λόγω προαστιακού

Το μεγάλο «φαγοπότι» και οι διαγκωνισμοί μεταξύ των εργολάβων για την ανάθεση του έργου του προαστιακού σιδηροδρόμου, οδήγησε τελικά στην «εκπαραθύρωση» τεσσάρων από τα εφτά διορισμένα μέλη του ΔΣ της «ΕΡΓΟΣΕ», θυγατρικής εταιρίας του ΟΣΕ, που έχει αναλάβει την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού.

Οπως ανακοινώθηκε από την «ΕΡΓΟΣΕ», κατά τη χτεσινή γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρίας, η οποία συγκλήθηκε «αυτοκλήτως» (!), αποφασίστηκε η απομάκρυνση των μελών του ΔΣ Νικ. Γρατσία, στελέχους του ΣΥΝ και πρώην προέδρου του ΟΣΕ, Δημ. Ησυχου, Ιω. Ζυρίνη και Γεωρ. Αλεξίου. Αντικαταστάτες τους διορίστηκαν οι κυρίες Χρ. Παπαστάθη, Κλ. Πολυχρονοπούλου - Μυτώση (διευθυντικό στέλεχος του ΟΣΕ επί προεδρίας Γ. Πέτσου), Ιουλ. Τσάτσου (υπάλληλος ΥΠΕΧΩΔΕ) και Αναστ. Σακκά (υπάλληλος υπουργείου Μεταφορών). Στις θέσεις τους παραμένουν ο Χρ. Παπαθανασίου, πρόεδρος της «ΕΡΓΟΣΕ», ο Γ. Παπαβασιλόπουλος, αντιπρόεδρος της εταιρίας και ο Κ.Σπυράκος, μέλος του ΔΣ. Στο ΔΣ της «ΕΡΓΟΣΕ» μετέχουν και οι εκπρόσωποι των σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) Γ.Τσαλικάκης και Αθ. Λεβέντης.

Στη γενική συνέλευση ο εκπρόσωπος του μετόχου ανακοίνωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να ανανεώσει για μια 5ετία ακόμα τη θητεία του γενικού διευθυντή της «ΕΡΓΟΣΕ» Χρ. Τσίτουρα.

Ο αποπεμφθείς Ν. Γρατσίας, με δηλώσεις του κατήγγειλε αόριστα τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελή για «καταστροφικές παρεμβάσεις που κάνουν κακό στο σιδηρόδρομο».

Σύμφωνα με πληροφορίες η αντικατάσταση των τεσσάρων μελών του ΔΣ της «ΕΡΓΟΣΕ» συνδέεται άμεσα με το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου, προϋπολογισμού, περίπου 80 δισ.δρχ. (και σε πλήρη ανάπτυξη 207 δισ.δρχ.). Ειδικότερα, μερικές από τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες που συμμετέχουν στην κατασκευή της «Αττικής Οδού» έχουν εκφράσει εδώ και καιρό - και γραπτά - προς την κυβέρνηση ενστάσεις προς ορισμένους όρους του διαγωνισμού για τον προαστιακό σιδηρόδρομο, υπονοώντας σαφώς ότι αυτός πρέπει να κατακυρωθεί στην ίδια κοινοπραξία, που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο! Σε διαφορετική περίπτωση, απειλούν με σοβαρές καθυστερήσεις στην κατασκευή της «Αττικής Οδού», προφασιζόμενοι την εμπλοκή των δύο εργοταξίων μέσα στον ίδιο χώρο. Φαίνεται πως οι ενστάσεις τους άρχισαν να «πιάνουν τόπο»...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ