Τρίτη 4 Οχτώβρη 2016
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΦΙΕΣΤΑ ΓΙΑ ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ
«Εθνική πολιτική» η κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων

Τη διαβεβαίωση ότι οι στρατηγικές ανάγκες του κεφαλαίου είναι η «εθνική πολιτική» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, την οποία προωθεί με αποφασιστικότητα τσακίζοντας εργασιακά δικαιώματα και λαϊκές ανάγκες, έδωσε χτες η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Ελενα Κουντουρά, εγκαινιάζοντας το νέο προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά.

Ο νέος προβλήτας έχει μήκος 284 μέτρων και βάθος 11 μέτρων. Κατασκευάστηκε για να προσθέσει μία ακόμα θέση πρόσδεσης για κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς, άνω των 250 μέτρων (οι συνολικές θέσεις πρόσβασης για μεγάλα κρουαζιερόπλοια στον Πειραιά γίνονται 10).

Το στίγμα της κυβερνητικής πολιτικής για υπηρέτηση του στρατηγικού στόχου της ελληνικής αστικής τάξης, για μεγαλύτερο μερίδιο στον Τουρισμό και μετατροπή της χώρας σε κόμβο μεταφορών, έδωσε η Ελ. Κουντουρά στη χτεσινή φιέστα, λέγοντας: «Η νέα προβλήτα αποκλειστικά για την κρουαζιέρα είναι η απόδειξη ότι το λιμάνι του Πειραιά διεκδικεί την εδραίωσή του ως κυρίαρχος κόμβος της κρουαζιέρας και βάση για το home porting στη Μεσόγειο και την Ευρώπη (...) Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας αποτελεί κεντρικό αναπτυξιακό πυλώνα της εθνικής τουριστικής πολιτικής».

Στη συνέχεια, εκθείασε το «στρατηγικό εταίρο της κυβέρνησης», την COSCO, γιατί «έδειξε εμπράκτως το ισχυρό του ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη του να επενδύσει στην Ελλάδα σε αυτήν την περίοδο των νέων ευκαιριών και νέων δυνατοτήτων στην ελληνική οικονομία», προτρέποντας ουσιαστικά και άλλα μονοπώλια να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κινεζικού ομίλου.

Συνεχίζοντας τα καλέσματα προς τους ...«επενδυτές», διαβεβαίωσε ότι «επικεντρωνόμαστε στην άμεση βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού μας προϊόντος».

Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν ακόμα ο πρόεδρος της COSCO, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, ο δήμαρχος Πειραιά κ.ά. Μιλώντας, ο πρόεδρος της COSCO σημείωσε ότι με την «υποστήριξη της ελληνικής κυβέρνησης και άλλους αρμόδιους φορείς», ο κινεζικός όμιλος «θα κάνει νέες επενδύσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και της ανταγωνιστικότητας», ώστε η διακίνηση επιβατών από 1 εκατομμύριο το χρόνο να φτάσει «μακροπρόθεσμα τα 3 εκατομμύρια».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Νέες διευκολύνσεις και προνόμια στην COSCO, σε βάρος του λαού του Πειραιά (2021-09-29 00:00:00.0)
Λιμάνι - λαϊκή περιουσία για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας (2020-07-01 00:00:00.0)
Eγκλημα σε στεριά και θάλασσα με τον «αέρα» του νέου περιβαλλοντικού νόμου (2020-05-21 00:00:00.0)
Πώς αλλάζει η Ελλάδα; (2014-06-21 00:00:00.0)
Τρελό φαγοπότι (2013-09-24 00:00:00.0)
Κυκλοφορούν πολυτελείς πλωτές «παγίδες θανάτου» (2012-01-29 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ