Σάββατο 9 Φλεβάρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Εργα για το κέρδος λίγων, αντί για την εξυπηρέτηση των επιβατών

Την πολιτική που έχει σαν άξονα την εξυπηρέτηση και προώθηση του ΙΧ και περιφρονεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καταγγέλλει η Δημοτική Κίνηση «Πειραιάς - Αναγέννηση»

«Τα έργα που έγιναν στο Ν. Φάληρο ίσως να αποτελούν ένα από τα πιο χτυπητά παραδείγματα της απάνθρωπης κυκλοφοριακής πολιτικής, αυτής που καθοδηγούν οι εταιρίες πετρελαιοειδών και αυτοκινήτων που ποδοπατούν τη γη». Αυτό τονίζουν μεταξύ άλλων σε επιστολή που έστειλε στους υπουργούς Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ, καθώς και στον δήμαρχο και την νομάρχη Πειραιά για τα κυκλοφοριακά έργα που έγιναν στο Νέο Φάληρο ο επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης «Πειραιάς - Αναγέννηση» Κώστας Τζατζάνης και οι δημοτικοί σύμβουλοι της Κίνησης Βούλα Κολιτσοπούλου και Πέτρος Σαλπέας.

«Αναφερόμαστε στην πολιτική με τα συνεχώς διογκούμενα αδιέξοδα, που έχει σαν άξονα την εξυπηρέτηση και προώθηση του ΙΧ και περιφρονεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ετσι σαν συμπλήρωμα των πανάκριβων οδικών έργων έχουμε τις παρακάτω αρνητικές επιπτώσεις που αφορούν τα μαζικά μέσα μεταφοράς», σημειώνουν και προσθέτουν:

  • «Η στάση των λεωφορείων, αντί να προσεγγίσει απομακρύνθηκε ακόμα 50 μέτρα περίπου από το σταθμό του ηλεκτρικού.
  • Η άλλη στάση λεωφορείων που ανταποκρινόταν στην αφετηρία των τρόλεϊ και εξυπηρετούσε ολόκληρη συνοικία απομακρύνθηκε τόσο και μάλιστα σε μια απαράδεκτη κι επικίνδυνη σήμερα διαδρομή, που δε συμφέρει να τη χρησιμοποιεί πια κανείς.
  • Η αφετηρία των τρόλεϊ μιας από τις σημαντικότερες συγκοινωνιακές γραμμές του Πειραιά εξακολουθεί να απέχει 100 μέτρα από τον ηλεκτρικό.
  • Οι υπόγειες διαβάσεις που εξυπηρετούν τις στάσεις λεωφορείων είναι και επικίνδυνες και ό,τι πιο κακοσυντήρητο και κακόγουστο μπορεί να φανταστεί κανείς.
  • Εξακολουθούν κάποιοι κερδοσκόποι στο Στάδιο Καραϊσκάκη να κατέχουν παράνομα ένα από τα σημαντικότερα πάρκιγκ που διευκόλυνε καθοριστικά τη χρήση των συγκοινωνιών για το κέντρο του Πειραιά».

Ακολούθως τονίζουν: «Σ' αυτή την παράλογη κυκλοφοριακή αντίληψη και έργα που αποθεώνουν τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας του ΙΧ, δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις για την εξυπηρέτηση των συγκοινωνιών. Ομως, οι Πειραιώτες έχουν κάθε δικαίωμα να απαιτούν στοιχειώδεις διευκολύνσεις στη χρήση των μαζικών μέσων μεταφοράς και όλοι ξέρουν πως μόνο προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχουν λύσεις για το κυκλοφοριακό. Μια πολιτεία που θα ανταποκρινόταν στοιχειωδώς σ' αυτή τη δίκαιη απαίτηση οφείλει να ορίσει άμεσα τους αρμόδιους τεχνικούς της, για να μελετήσουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις. Και αυτή η αντιμετώπιση πρέπει να γίνει με την παρουσία των ενδιαφερόμενων φορέων τους. Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι άμεσα με την αιγίδα του Διαμερισματικού Συμβουλίου πρέπει να οργανωθούν συσκέψεις, όπου θα κατατεθούν οι μελετημένες προτάσεις των αρμοδίων υπηρεσιών ΥΠΕΧΩΔΕ, Μεταφορών νομαρχίας και δήμου».

Καταλήγοντας υπογραμμίζουν: «Στις προτάσεις για βελτίωση των όρων συγκοινωνίας που είναι το μόνο αντίβαρο στη χρήση του ΙΧ, πιστεύουμε ότι δεν μπορεί πλέον να αποφύγει κανείς μια άμεση επέμβαση, αυτή που και εμείς εδώ και δεκαετίες προτείνουμε, την άμεση σύνδεση με πυκνότατα δρομολόγια μίνι μπας του σταθμού του Φαλήρου και ενός μαζικού πάρκιγκ με το Δημοτικό Θέατρο. Βεβαίως, η σύνδεση του κέντρου του Πειραιά με το μετρό και με το τραμ είναι μέτρα που δεν μπορεί να αγνοήσει καμία σοβαρή συγκοινωνιακή και κυκλοφοριακή αντιμετώπιση».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ