Σάββατο 29 Γενάρη 2022 - Κυριακή 30 Γενάρη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 7
ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΗΣ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ Ο ΛΑΟΣ!
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΕΥΒΟΙΑ
«Χιονοκαταιγίδα» της διαχρονικής αντιλαϊκής πολιτικής

Σε μαρτύριο δίχως τέλος εξελίχθηκε για τον λαό και τους εργαζόμενους στην Ανατολική Στερεά και Εύβοια η κακοκαιρία «Ελπίδα». Μετά τις φωτιές και τις πλημμύρες τα λαϊκά στρώματα της Εύβοιας και ενός μεγάλου τμήματος της Ανατολικής Στερεάς βρέθηκαν ξανά απροστάτευτα απέναντι σε ένα φυσικό φαινόμενο.

Εγκλωβισμένοι σε τρένα και σταθμούς

Το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο παρέλυσε, με εκατοντάδες επιβάτες να εγκλωβίζονται για ώρες μέσα σε ακινητοποιημένα τρένα, σε σιδηροδρομικούς σταθμούς αβοήθητοι, νηστικοί και διψασμένοι σε συνθήκες παγετού.

Πάνω από 200 επιβάτες της αμαξοστοιχίας Intercity 54 που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, βίωσαν από το μεσημέρι της Δευτέρας 24/1 έως τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης 25/1 μία απίστευτη ταλαιπωρία. Η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε κοντά στη Λιβαδειά για ώρες και σαν να μην έφτανε αυτό, μια δεύτερη αμαξοστοιχία που καθάριζε τις γραμμές από το χιόνι προσέκρουσε πάνω της με δύναμη, προκαλώντας τον ελαφρύ τραυματισμό 20 περίπου επιβατών. Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν μετά από ώρα στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες έφτασαν τα ξημερώματα στη Λαμία, όπου διανυκτέρευσαν χωρίς καμία μέριμνα για το πότε θα φτάσουν στον τελικό τους προορισμό.

Αντίστοιχη ταλαιπωρία βίωσαν εκατοντάδες ακόμη επιβάτες αμαξοστοιχιών που ακινητοποιήθηκαν στον σιδηροδρομικό σταθμό της Οινόης και πέρασαν πάνω από 16 ώρες στοιβαγμένοι στην αποβάθρα του σταθμού. Η ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να ρίξει στάχτη στα μάτια ανακοίνωσε ...αποζημίωση 1.000 ευρώ σε κάθε επιβάτη.

Αποκλεισμένοι στην Εθνική και διακοπές ρεύματος

Η Εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας, όπου την ευθύνη έχουν οι εταιρείες στις οποίες έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση, έκλεισε από το ύψος των Αθηνών μέχρι τα διόδια της Τραγάνας για τα φορτηγά πάνω από 3,5 τόνους, ενώ για τα υπόλοιπα οχήματα η κυκλοφορία γινόταν μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων. Δεκάδες φορτηγά και λεωφορεία εγκλωβίστηκαν κατά μήκος με οδηγούς και επιβάτες να υπόκεινται σε πολύωρη ταλαιπωρία, ενώ αρκετά ήταν και τα επιβατηγά αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν. Η ίδια κατάσταση παράλυσης επικρατούσε και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο, όπου η κίνηση γινόταν μόνο με αλυσίδες.

Αντιμέτωποι με προβλήματα και ταλαιπωρία ήρθαν και οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια και τις επιχειρήσεις της βιομηχανικής περιοχής Σχηματαρίου και Οινοφύτων, στη ΛΑΡΚΟ και σε άλλες επιχειρήσεις, οι οποίοι μόνο μετά από παρέμβαση των συνδικάτων επέστρεψαν στα σπίτια τους.

Δεν έλειψαν οι διακοπές στην ηλεκτροδότηση που άφησαν ολόκληρες περιοχές χωρίς ρεύμα και σε αρκετές περιπτώσεις χωρίς θέρμανση και νερό, ακόμη και πάνω από 24 ώρες.

Σε μια περιοχή όπως η Εύβοια, η Βοιωτία και η Λοκρίδα, που έχει μετατραπεί σε «Ελντοράντο» για τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους της «πράσινης» Ενέργειας και έχει γεμίσει από ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά πάρκα και εργοστάσια καύσης φυσικού αερίου, τα λαϊκά νοικοκυριά βρέθηκαν για μια ακόμη φορά αντιμέτωπα με την ενεργειακή φτώχεια.

Το ΚΚΕ στο πλευρό του λαού

Από τη Δευτέρα που ξεκίνησε η κακοκαιρία και καθ' όλη τη διάρκεια της βδομάδας, οι ΚΟ του ΚΚΕ, ο Γιώργος Μαρίνος, βουλευτής Εύβοιας και μέλος του ΠΓ της ΚΕ του Κόμματος, καθώς και οι εκλεγμένοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τους δήμους της περιοχής, πραγματοποίησαν μια σειρά από παρεμβάσεις απαιτώντας τη λήψη μέτρων για την προστασία του λαού και των εργαζομένων από τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ