Παρά τη μεγάλη διάρκεια των εκπτώσεων, οι εκπρόσωποι της Συνομοσπονδίας εκτιμούν πως το 60% των καταστημάτων είχαν πτώση του τζίρου τους
Πτώση του τζίρου του κατά 20% παρουσίασε το 60% των εμπορικών καταστημάτων κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων Γενάρη - Φλεβάρη, ενώ φανερή είναι η διαφορά που καταγράφτηκε στους τζίρους των μεγαλοκαταστημάτων, επώνυμων αλυσίδων και των μικρών «ανεξάρτητων» εμπορικών. Τα παραπάνω προέκυψαν από έρευνα που διενήργησε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) κατά την τελευταία βδομάδα του Φλεβάρη με αντικείμενο την πορεία των εκπτώσεων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Γενάρης ήταν αρνητικός για τα ταμεία όλων των επιχειρήσεων, ανεξάρτητα από το μέγεθος και το είδος τους, ενώ ο κύριος όγκος των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο των εκπτώσεων καταγράφτηκε το Φλεβάρη. Πάντως, αύξηση των πωλήσεών τους για άλλη μια φορά κατέγραψαν οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, και μόνο αυτές, αφού, τα μικρά καταστήματα είχαν πτώση του τζίρου τους και το Φλεβάρη. Αναλυτικότερα, όπως διαπίστωσε η ΕΣΕΕ:
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία που συγκέντρωσε η Συνομοσπονδία, οι πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων συνολικά εμφανίζονται μειωμένες κατά μέσο όρο σε ποσοστό 11%.