Τετάρτη 26 Φλεβάρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
Παρουσιάστηκαν τα σχέδια για την εκσυγχρονισμένη «Τρούμπα»

«Αμέρικαν μπαρ»... θα θυμίζει μέχρι το καλοκαίρι του 2004 το πρώτο λιμάνι της χώρας, σύμφωνα με τα εκτρωματικά σχέδια του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, τα οποία παρουσιάστηκαν χτες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Σ. Θεοφάνη. Ξενοδοχεία... πέντε αστέρων, γκαράζ, εστιατόρια, χώροι υποδοχής τουριστών, διαμόρφωση ντόκων για τον ελλιμενισμό κρουαζιερόπλοιων είναι ορισμένοι από τους ...«μεγαλόπνοους» προγραμματισμούς του Οργανισμού, ενώ παραγωγικοί χώροι όπως το σιλό και οι μόνιμες δεξαμενές στην Ακτή Βασιλειάδη θα μετατραπούν σε... μουσειακούς χώρους. Οσο για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη δεν ειπώθηκε κουβέντα!

Ειδικότερα, ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την κατασκευή υπόγειου γκαράζ 700 θέσεων μπροστά από το Εκθεσιακό Κέντρο του Οργανισμού, ολοκληρώνεται ο επιβατικός σταθμός στην Ακτή Βασιλειάδη και η «αξιοποίηση - όπως αναφέρεται και σε σχετικό δελτίο Τύπου - των πολυώροφων αποθηκών και του Σιλό στην Ηετειώνια ακτή και η μετατροπή της πέτρινης αποθήκης σε επιβατικό σταθμό με χαρακτηριστικά από την ιστορία του λιμανιού». Η περιοχή Παλατάκι επί της ουσίας παραχωρείται σε πολυεθνική για τη λειτουργία ξενοδοχείου «5 αστέρων», ενώ προβλέπεται και η δημιουργία δεύτερου επιβατικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων και έπεται συνέχεια.

Βέβαια, δείχνοντας και την... ευαισθησία του απέναντι στο περιβάλλον, έχει προγραμματίσει και την επέκταση της α΄ προβλήτας σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, που βρίσκεται στο Ικόνιο, προκειμένου «να ενισχύσει - όπως σημειώνεται - την κερδοφορία του Οργανισμού», ο οποίος να σημειωθεί ότι είναι ανώνυμη εταιρία, αποτελεί το γενικό δερβέναγα όλων των παράλιων χώρων της πειραιώτικης περιφέρειας και λειτουργεί με μοναδικό γνώμονα το κέρδος και τα συμφέροντα των πολυεθνικών. Αλλωστε, τα απολογιστικά οικονομικά στοιχεία του πρώτου 9μηνου του 2002 του ΟΛΠ είναι χαρακτηριστικά. Προέκυψε αύξηση του κύκλου εργασιών από 84,22 εκατομμύρια ευρώ, που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2001, σε 98,3 εκατ. ευρώ, δηλαδή αύξηση κατά 16,73%. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 28,6 εκατ. ευρώ έναντι 21,5 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2001, ποσά που μεταφράζονται σε αύξηση κατά 33%! Ακόμα η κίνηση σε εμπορευματοκιβώτια αυξήθηκε κατά 21,56%.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ